ماجرایی کوتاه و عاشقانه / Cesar Martinez

سزار مارتینز (Cesar Martinez) هنرمند نسبتا جوانی از کلمبیاست که بیش از 9 سال به عنوان طراح گرافیک در این حوزه فعالیت داشته و بعد از آن به طور تخصصی به سمت تصویرسازی و طراحی برند (Branding) روی آورده است. وی به عنوان کارگرادن هنری در چند پروژه‌ نیز حضور داشته است و به دلیل مهارت‌های متعددی که دارد به هر پروژه‌ای در زمینه هنر علاقه دارد. او در حال حاضر در ونکوور کانادا (Vancouver ) زندگی  می‌کند. امروز قصد معرفی  یکی از پروژه‌های سزار را داریم که یک انیمیشن کوتاه می‌باشد و آن را به عنوان یک پروژه دانشجویی ساخته است.

انیمیشن “چیزی نسبتاً دوست‌ داشتنی” A rather Lovely Thing درباره‌ی پسری تنهاست که دوست خود را به طور غم انگیزی از دست داده است. این انیمیشن درباره‌ی تجربیات تلخ و شیرینی است که در زندگی شکل می‌گیرند و سرچشمه الهامات بزرگ هستند. تمامی تصویرسازی‌های این انیمیشن کوتاه براساس ترانه‌ای به نام “بهشت” (Heaven) ساخته‌ی I Monster صورت گرفته است.
این انیمیشن در سایت ویمئو (Vimeo) به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده و هم چنین در گروه و شبکه‌ی WE AND THE COLOR نیز به نمایش در آمده است.   شاید در این اثر  ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد؛ اما به عنوان یک اثر دانشجویی قابل تقدیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از این پروژه و انیمیشن آن را با هم ببینیم:

352a3849ac41347a9c1f29517f3093cd
theblackdynasty-1
theblackdynasty-2
theblackdynasty-3
theblackdynasty-4
theblackdynasty-5
theblackdynasty-6
theblackdynasty-7