«نشانهنوشته گروه علیبابا به تازگی طراحی شده است. مسألهای که به خلق این نشانه منجر شد معماری برند گروه علیبابا بود. تا قبل از طراحی این نشانه، برندهای علیبابا، جاباما، برندیست، هلوپرشیا، مدگو، سیمرغ و آلترابو زیرمجموعه هلدینگ توشا محسوب میشدند و از آنجا که این هلدینگ پتانسیل «برند» شدن را نداشت و اساسا سیاست مدیران مجموعه هم بر برند شدن توشا نبود، نوعی بلاتکلیفی در معماری برند مجموعه دیده میشد(توشا شناخته شده نبود ولی به عنوان برند مادر بالای سر همه برندها قرار گرفته بود)؛ نهایتا با استفاده از پتانسیل نام «علیبابا» و با طراحی این نشانه، این مساله برطرف شد.»
مدیر هنری: آیدا مراقبتی
طراح نشانه: رامین پهلوان حسینی
طراحی شده در شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست