شرکت اینفینیتی، با ایجاد تغییرات جزئی در لوگو و نشان این کمپانی، ساختار سه بعدی و جالب توجهی به این لوگو داده است. اینفینیتی اعلام کرد که در حال به روزرسانی هویت برند است. این خودروساز لوکس، لوگو و نشان تازه را در کنار تجربهای جدید که برای نمایندگی ها طراحی شده معرفی کرده است.
لوگوی جدید اینفینیتی همان لوگوی قدیمی است که تغییرات جزئی کرده است. این لوگو چهارمین بار است که از زمان آغاز به کار این شرکت در سال 1989، تغییر می کند. لوگوی اینفینیتی، نشان دهنده یک جاده بی نهایت است که در افق محو می شود و لوگوی جدید بیشت از قبل بر این هدف تأکید میکند. دهانه پایین لوگو عریض تر شده است و خطوط کلی جاده در انتها باریک میشود. انتهای قسمت مرکزی دیگر به نقطه ختم نمیشود و تمرکز بیشتر آن روی افق قرار است.
تغییرات لوگو برای عصرجدید
این خودروساز همچنین فاصله اسم برند را که در زیر نشان قرار دارد، افزایش داده است. این افزایش از نظر بصری افق را بیش از پیش برجسته میکند. این شرکت لوگوی خودروهای خود را با یک نشان سه بعدی و نورانی به روز میکند. قراراست این لوگو روی جلوپنجره ماشین نصب شود.
اینفینیتی آخرین خودروسازی است که اخیراً نام تجاری خود را به روز کرده است. در سال جاری تاکنون برندهای زیادی از جمله لندرور و پورشه، BMW، جنرال موتورز، لوتوس و بسیاری دیگر، نشانهای قدیمی خود را برای عصر مدرن و خودروهای الکتریکی تغییردادهاند. شرکتهای بزرگ و کوچک معتقدند باید بر روی تصویرشان در ذهن مخاطب و ارتباطاتشان با مشتری تمرکز ویژه داشته باشند.
تجربهی جدید بویایی برای نمایندگیهای شرکت
لوگوی جدید این شرکت با یک ایده ی جدید برای نمایندگی ها همراه بود. در جهان کنونی که همه افراد به دنبال فروش آنلاین هستند، این شرکت بر روی فروش حضوری نمایندگی ها تغییرات ویژه اعمال کرده است. نمایندگیهایی که ساختمانشان از معماری با فلسفه ژاپنی الهام گرفته است. فضاهای جدید نمایندگیها، از این ماه، با مکانهایی در مرکز شهر لس آنجلس افتتاح خواهند شد. نمایندگیهای جورج تاون تگزاس، مونتری مکزیک، و دوحهی قطر، اولین نمایندگی هایی هستند که این طراحی جدید را به نمایش گذاشته اند.
بازدیدکنندگان رویدادهای این برند خاص در نمایشگاهها و نمایندگیهای این برند میتوانند رایحههای مختلف را از ماشینهای مختلف حس کنند. هینوکی بوی چوب سرو ژاپنی می دهد. سوگی بوی سرو و یوزر بوی مرکبات می دهد. تمامی بوها برای القای بوی جنگل طراحی شده اند.
این شرکت همچنین یک هویت صوتی منحصربفرد ایجاد کرده است، که از آن در تبلیغات، مواد تبلیغاتی، ویدیوهای شرکت و به عنوان موسیقی انتخابی در نمایندگیها مورد استفاده قرار میگیرد. منظره صدا ترکیبی از صدای طبل تایکو، زنگ بادی ژاپنی (فورین) و صدای انسان است.
برنامههایی برای آیندهای با ضررکمتر
این اولین باری نیست که خودروسازی برای نمایندگی هایش این کار را انجام می دهد. مازراتی در سپتامبر گذشته یک تم جدید را برای فروشگاهش در میلان ایتالیا معرفی کرد. این خودروساز ایتالیایی با این کار قصد داشت شکاف بین تجربیات فروش آنلاین و آفلاین خود را پرکند.
اینفینیتی اعلام نکرده که چه زمانی قرار است لوگوی جدید را روی خودروهایش مشاهده کنیم. این لوگو قرار است روی مدلهای آینده و نسل جدید خودروهای اینفینیتی نصب شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت تا سال 2025 یک کراس آور جدید را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد. این کراس آور را با لوگوی جدید سه بعدی اینفینیتی خواهیم دید.
متخصصین معتقدند که این شرکت برای کاهش شدید قیمت هایش به چیزی بیش از لوگوی جدید و تغییرات در نمایندگیهایش احتیاج دارد. اینفینیتی سال 2022 را با 20 درصد کاهش به بیش از 46000 دستگاه به پایان رساند. این کمتر از یک سوم تعداد خودروهایی است که این شرکت در سال 2017 فروخته است.