با گسترش استفاده از خودروهای برقی در بازار جهانی و ورود این روند به ایران، شرکت مکث موتور به سمت تولید محصولات برقی و هایبرید حرکت کردهاست. در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، لوگوی جدید این شرکت با تمرکز بر سادهسازی و انرژیهای پاک معرفی شد.
این لوگوی جدید با استفاده از طراحی نوین و المانهای دوبعدی و ساده بهصورت مختصر به نام Max منحصراً بر روی محصولات آتی این شرکت نصب میشود. بهعلاوه، مکث موتور، نسخه برقی پیکاپ کلوت، یک کراس اوور هایبرید و یک سدان تمام برقی از برند ونوسیا نیز به لیست محصولات آینده این شرکت افزوده شدهاست. این محصولات در غرفه نمایشگاهی خود در دورهی دوم این نمایشگاه حضور دارند.
در مراسم افتتاحیه لوگو در نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد بابک وطنخواه، مدیرعامل شرکت و فرشاد مقیمی، مدیرعامل سابق ایران خودرو، دلیل تغییر لوگو را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
بابک وطنخواه اظهار کرد: «با توجه به ورود محصولات جدید ونوسیا به کنار خودروهای هیبرید و برقی، تغییر لوگو به یک ضرورت تبدیل شد. قرارشد لوگو با خطوط درهمتنیده و ظاهری ساده و هماهنگ با سبد محصولات جدید مکث موتور طراحی شود.»
همچنین، بابک چهارباشیان، مدیر بازاریابی شرکت مکث موتور گفت، لوگوی جدید را بر روی خودروهای جدید شرکت خواهیم دید.