«اسامی کلیشهای، نمادهای محدود و روندهای تکراری استراتژی در تبلیغات و برندینگ عامه پسندانه، معضلاتی هستند که طراحان گرافیک و کارشناسان تبلیغات همواره با آنها دست و پنجه نرم می کنند؛ اما گاهی همین علاقمندی های عامی می تواند در کنار یک دیدگاه جدید راهکار مناسبی در معرفی یک برند خلق کند.
پروژه طراحی لوگو و برندینگ شرکت تبلیغاتی درنگ یکی از همین تگناها بود. طراحی لوگو برای یک شرکت همکار با نامی که خیلی بکر نیست و نمادی که شاید برای این مفهوم کمی کلیشه شده، فقط می توانست با خلاقیت فرمی و نگاه از زوایای جدید جذاب و به یاد ماندنی شود!
تغییر تعابیر فرمی و شکستن زوایای کلیشه ای در ذهن می تواند به تغییر P.O.V (Point of view) منجر شود؛ راهی که خلاقیت را از کلیشه جدا میکند!
همین راهکار را در خصوص تغییر زاویه نگاه به حرف دال و تقارب فرمی آن با ویرگول داشتیم. طرح خروجی به دلیل خلاقیت در نمادگزینی جذاب نیست، نوع نگاه به دال و ویرگول است که آن را جذاب و به یاد ماندنی می کند!»
سفارش دهنده : آژانس تبلیغاتی درنگ
آژانس مجری: VU AGENCY
مدیر هنری و طراح گرافیک : ابوذر محمدی
پروژه دیگر ابوذر محمدی در روزرنگ را اینجا ببینید.