«کاراکو نام یک یک سردار هخامنشی ایرانیست. اسم این سردار، برای برند سازی یک کافه با محصولات متنوع انتخاب شد. به سفارش مشتری،لوگو باید به نحوی طراحی می شد که گسترش پذیر باشد تا برای توسعه ی آتی برند هم بتوان در محصولات گوناگون تنوع لازم را داشته باشد.
طراحی کاراکتر برای این مهم انتخاب شد و با جایگزین کردن کاپ بجای کلاه خود و اضافه کردن عینک گرد این کاراکتر شخصیت انحصاری پیدا کرد. در محصولات بیرون بر با تعویض کلاه خود با کلاه موتورسیکلت و در محصولات تابستانی با استفاده از کلاه نقاب دار تلاش بر شفاف کردن لوگو برای محصولات منتوع شد. استفاده از نماد پرستاران برای کاپ های ویژه کادر درمان انعطاف بیشتر استفاده از کاراکتر برای لوگو های توسعه پذیر را نشان می دهد.»
محمد رجاییان هونجانی کارشناس ارشد معماری و سرپرست استودیو زرد می باشد.