چارک یک بازار صنایع دستی ایرانی در آمریکا است. هدف این سایت معرفی و فروش محصولات عشایری از قبیل گبه، فرش، سفره و … عشایری به مردم آمریکا است. به همراه محصول یک داستان از زندگی تولید کننده و عکس تولید کننده در کیسه های چارک ارسال می شود.
در طراحی هویت بصری این لوگو از نماد های ایرانی و سلیقه بصری آمریکایی استفاده شده است. فرم ها از بز های نقش بسته بروی سفال های تمدن شوش و گبه های عشایری قشقایی، خط دوران هخامنشی و فرم سیاه چادر های عشایری نشات گرفته شده است. رنگ بر اساس سلیقه مردم امریکا و در یک نظرسنجی از بین 2 رنگ آبی نیوی و قرمز انتخاب شده است. تگ های محصولات به صورت دستی تهیه می شود.
طراح پروژه : محمد رجاییان هونجانی کارشناس ارشد تکنولوژی معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران و سرپرست استودیو زرد.