«چیزتک یک محصول خانگی است که در تعداد محدود برای عرضه در کافه ها تولید می شود. هدف اصلی در طراحی این نشانه نوشته، انتقال حس صمیمیت و تاکید بر دست ساز بودن و خانگی بودن محصول بود. به همین منظور در نوشتار آن از حروف دست نویس با فرم های دوار استفاده شد؛ همچنین سعی شد فرم حروف با اعمال کنتراست ضخامتی، اغراق شده و فانتزی به نظر برسند که بیشتر در حروف “چـ ک ر ” شاهد آن هستیم.
محصولات چیزتک شامل سه لایه بیسکوییتی، پنیر خامه ای و کاور میوه ای و شکلاتی هستند؛ به همین خاطر سه رنگ سفید، نارنجی و مکمل آن سورمهای در کل نشانه ( تصویر و تایپ) چرخیده است. رنگ نارنجی را در بسیاری از نشانه های مواد غذایی دیده ایمغ اما استفاده از رنگ سورمه ای تا حدی غیر معمول بود و می بایست در تناسب درستی نسبت به رنگ نارنجی بکار برده می شد.»
مجید شاه بداغی کارشناس ارتباط تصویری و مدیر هنری Quick Studio است.