« از موقعی که وارد رشته هنر در هنرستان شدم دنیای گرافیک و هنر در حال تغییر بود؛ در هنرستان تجربه لمس و فعالیت در قسمتهای مختلف از عکاسی گرفته تا طراحی و غیره را داشتم و وقتی وارد دانشگاه شدم این دنیا دنیای وسیع تری برای من شد و اتفاقهای جذاب تری را تجربه کردم.
در دورهای بودم و هستم که موشن گرافیک قدرت بسیار بالایی در تبلیغات داشت و دارد بطور صد در صد احساس نیاز می کردم تا در این زمینه تجربه کسب کنم و تا جای ممکن نیز این کار را کردم.
در پروژههایی مثل تبلیغ ایرانسل، دنیای اقتصاد و همچنین ویدیو وال کاوه آفاق، این تجربهها کامل تر شد؛
اما این برای من کم بود و لذا موقعی که در جایگاه ساخت میانبرنامه های خندوانه رسیدم حس کردم زمانش رسیده که تمام تجربهها و دنیای وسیع و جذاب گرافیک را پیاده کنم.
در شروع همکاری با خندوانه موشنهایی ساده شروع کردم
https://www.aparat.com/v/Sgwre
https://www.aparat.com/v/2CnNY
اما در آخر با تلفیق همه آنها رسیدم به میانبرنامه هایی که شاید بشود آنها را ویدیو موشن نامید.
https://www.aparat.com/v/hJXH6
تلفیق همه آنها برایم راضی کننده بود چون حتی الامکان سعی کردم از همه تجربهها و دنیای جذاب گرافیک استفاده کنم …»