تاكسى ياب

تاکسی یاب” یک نرم افزار تلفن همراه است که از طريق برنامه‌ى موقعیت یاب گوشی، تاکسی‌های نزدیک به شما را خبر می‌کند تا در کمترین زمان، خود را به شما برسانند!
عليرضا ميرهادى، كارگردان و طراح گرافيك اين پروژه درباره‌ى آن مى‌گويد:
“ما برای تولید این تیزر، ساختار اینفوگرافیک را انتخاب کردیم که پیچیدگی‌های خاصى دارد و تجربه‌ى زيادى را براى برقرارى ارتباط خوب و مفيد با مخاطب مى‌طلبد. بالای ٥هزار مشاهده و بیش از صدها بار اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، نشان دهنده ارتباط خوب اين كار با مخاطب است.
پروژه ابتدا با نوشتن متن آغاز شد و اطلاعات به صورت مفید لابه لای کار قرار گرفت؛ سپس با توجه به حرکت‌ها و پلان‌های جذاب، استورى بورد طراحى شد. فرزین طوسی -از تصویرگران حال حاضر ایران- تصویرسازی اثر را انجام داد و متریال‌های مهم را برای انیمیت آماده کرد.


مدت زمان انجام کل کار حدود یک ماه بود و بعد از انیمت، صداگذاری و تدوین، پروژه کامل شد. با این که کلیت تيزر به اصطلاح دو بعدی به نظر مى‌رسد، اما بعضى از پلان‌ها به‌صورت سه بعدی ساخته و رندر گرفته شده است.”

علیرضا میرهادی، لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه هنر و معماری دارد و ٦ سال است كه در زمینه‌ی گرافیک متحرک فعاليت مى‌كند. او سابقه برگزاری کلاس و ورک شاپ را در مدرسه‌های ویژه و اینورس دارد و کارگردان گرافیک متحرک در “گیف استودیو”است. گیف استودیو جدیدترین شركت ساخت موشن گرافیک در ایران مى باشد.

render (0-00-17-12)
render (0-00-42-11)
render (0-00-53-21)
render (0-01-02-24)
render (0-01-36-07)
storyboard1
storyboard2
storyboard3