« همیشه یکی از دغدغههایم به عنوان یک دانشجوی رشته گرافیک، بستهبندی محصولات خوراکی از جنبه تبلیغاتی و لیبل بوده است و مدام به دنبال فرصتی برای انجام چنین پروژهای بودم که پایاننامه کارشناسی این فرصت را در اختیارم گذاشت.
انتخاب لیبل آبمیوه و بخصوص برند سنایچ به راهنمایی استاد علیرضا کریمی مقدم، اولین هدف بود که بتوانیم این یکنواختی و قدیمی بودن را از این بخش محصولات غذایی دور کنیم؛ چون اکثر لیبلها و بسته بندیهای بخش آبمیوه متشکل از تصاویر واقعی میوه و زمینه سفید هستند که مدت زیادی است که این یکنواختی تکرار میشود و هیچ گونه تغییری برای جذابیت بیشتر و تازهشدن این محصولات انجام نشده است.
پس از تحقیق و بررسی نمونههای داخلی و خارجی لیبلهای آبمیوه، تصمیم گرفتم شش نمونه از میوههای موجود را بر اساس رنگ، حس و حال و طعم هر کدام و با استفاده از اشکال ساده هندسی و رنگهای گرادینت تصویرسازی کنم و به جای تصاویر میوه از آیکونهای مینیمال استفاده کنم.
لیبلها پس از طراحی، در قالب پوسترهای سه بعدی تبلیغاتی و موشن گرافیک تبلیغاتی، اجرا و طراحی شدند که موسیقی بخش موشن گرافیک را نیز آرش متعارفی تهیه و تنظیم کردند.
تمامی پروژه شامل پوسترها و موشن گرافیک در بخشهای مختلف مدلسازی و متریال در نرمافزار Cinema 4D طراحی و رندر شدهاند.»
محمدرضا قلیپور متولد ۱۳۷۳ و فارغالتحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنر و معماری تهران مرکزی است.