فراخوان فستیوال بین المللی دیزاین COW / گرافیک دیزاین

فستیوال بین المللی دیزاین COW در اوکراین در زمینه گرافیک دیزاین برگزار می‌شود. COW از طراحان گرافیک و دیزاینرهای حرفه‌ای چه به صورت فردی و یا گروهی (دیزاینر و ناشر) دعوت به شرکت در این مسابقه می‌کند. هیئت داوران متشکل از یک تیم حرفه‌ای و بین‌المللی می‌باشد. نمایشگاهی از آثار منتخب در ماه نوامبر 2015 در اوکراین در کنار بقیه رویدادهای این فستیوال برگزار خواهد شد. این رقابت در 4 زیر شاخه به شرح ذیل می باشد:
-طراحی پوستر خود رویداد COW
-طراحی لوگو
-طراحی بسته بندی
-طراحی کارت
آخرین مهلت ارسال آثار OCTOBER 20, 2015 می‌باشد.
نحوه ثبت نام و ارسال آثار به شکل ذیل می باشد:
مرحله اول: اثر خود را از طریق وبسایت WETRANSFER به این آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید.
حداکثر تعداد ارسالی آثار 10 عدد می باشد.
فرمت آثار باید JPG و در سایز طول اثر 3000 پیکسل باشد. نام فایل ها باید عددگذاری شده باشد و اعداد آن با فرم شرکت مطابقت داشته باشد.
مرحله دوم: فرم شرکت در مسابقه را در این آدرس پر کرده و ارسال کنید. سپس مرحله انتخاب آثار توسط مسئولین رویداد انجام می شود و نتایج اولیه اعلام خواهد شد و اگر آثاری با شرایط مسابقه مطابقت نداشته باشد حذف خواهد شد.
مرجله سوم: اثر خود را طبق شرایط خواسته شده در این لینک برای نمایشگاه اصلی آماده کنید.
مرحله چهارم: آثار خود را به آدرس زیر پست نمایید:
Anatoliy Menkiv, Savkina st, 4-32, Dnepropetrovsk 49128, Ukraine
نکته:  شما می‌توانید به ما اطلاع بدهید تا اثر شما را چاپ کنیم که در این مورد نیازی به پست اثر نیست و شما اثر خود را توسط وبسایت WETRANSFER به این آدرس ایمیل[email protected] ارسال کنید. هزینه چاپ اثر بر عهده شرکت کننده می باشد.
دریافت اطلاعات بیشتر و فرم چاپی آثار
فرم شرکت در مسابقه
شرایط آماده سازی اثر

مرور برخی از آثار برگزیده فستیوال دیزاین گاو در سال 2013:

Print  Print  3  4  5  6  7  Print  Print  Znak Safari  Znak Safari  Znak Safari  Znak Safari  Znak Safari  15  16  orhanardahanli_noracism_2013

فراخوان

منبع


image 
imageimageimage