« جذابیت، تاثیرگذاری بالا، برانگیحتن احساسات مخاطب و هدایت احساسات در کوتاه ترین زمان از ویژگیهای یک موشن گرافیک خوب و با کیفیت است. وظیفه طراح موشن گرافیک شناخت ویژگی های شخصیتی وعقاید، باورها و فکر مخاطب هدف و همچنین ایجاد جذابیت برای مخاطب یک اثر هنری زیبا و تاثیر گذار است.
امروزه گسترش ارتباطات و فراهم آمدن ابزارهای اطلاع رسانی و رسانهای باعث به وجود آمدن استارتاپ های مختلفی شده که هر کدام از آنها در زمینه های متفاوت فعالیت میکنند؛ اما یک سوال: چرا برخی از استارتاپها با اینکه خدمات ارزشمند و مفیدی را ارائه میدهند نمیتوانند مخاطب هدف خود را جذب کنند؟
شاید یکی از مهم ترین دلایل، ضغف در آشنا کردن مخاطب با خدمات یا محصول خود باشد.
امروزه به دلیل بمباران مردم توسط محتواهای متنی خسته کننده، مردم علاقه چندانی به خواندن متن های طولانی تبلیغاتی نشان نمیدهند.
یکی از راههای آشنا کردن و معرفی محصول یا برند به مخاطب، تولید موشن گرافیکهای خلاقانه است.
این موشن گرافیک را بنده برای استودیو خودم طراحی کردم و در واقع از نظر زمانی مشکلی نداشتم؛
یکی از چالش های من در تولید این اثر سادگی و در این حال زیبایی و تاثیر گذاری بالا بود به همین دلیل ایده پردازی آن زمانبر تر از پروسه اجرا بود.
سعی کردم در تصویرسازیها از المانهایی با گوشههای سخت دوری کنم برای همین تمامی انیمتها و همچنین تصویرسازیها به شکل و حالت نرمی اجرا شده است…»
طراح موشن گرافیک : علی نظری
نریشن : سهیل سلامت