دراگو، اژدهایی در اینستاگرام

مانیک و راتان (Manik & Ratan) دو برادر دوقلوی ساکن در شهر داکا (Dhaka) واقع در کشور بنگلادش می‌باشند. آنها هر دو نقاش، کارتونیست، انیمیشن ساز و طراح هستند و روزانه طرح هایشان را روی پروفایل اینستاگرام (Instagram) خود قرار می‌دهند. یکی از مجموعه آثار منتشر شده از این دوبرادر مربوط به کاراکتر یک اژدها می‌باشد. پس از مدتی آنها به این فکر افتادند که چگونه می‌توانند کاراکتر این اژدهای خانگی را به اشیای اطراف خود ربط دهند؛ مثلا آن را به یک مداد ربط دهند. بنابراین تصویری از اژدها طراحی کردند که نوک مدادی وارد بدنش شده بود. دیدن اینکه چگونه مداد باعث ناراحتی اژدها می‌شود بسیار بامزه و جالب است.
آنها سپس سعی کردند اشیاء روزمره دیگری را مانند: منگنه، موبایل، ذره بین یا مسواک وارد صحنه کنند. مانیک و راتان این تصاویر را هر بار روی پروفایل اینستاگرام خود قرار می‌دادند به طوری که رفته رفته مشهور و محبوب شدند. اکنون این اژدها به یک حیوان خانگی جذاب و دوست داشتنی تبدیل شده است و یکی از شخصیت‌های محبوب طرافداران اینستاگرام است، بطوریکه مردم نامش را دراگو (Drogo) گذاشته‌اند. در ادامه همراه روزرنگ باشید برای دیدن این اژدهای اینستاگرامی:

doodle-dragon-interacts-roozrang (18)  doodle-dragon-interacts-roozrang (17)  doodle-dragon-interacts-roozrang (16)  doodle-dragon-interacts-roozrang (15)  doodle-dragon-interacts-roozrang (14)  doodle-dragon-interacts-roozrang (13)  doodle-dragon-interacts-roozrang (12)  doodle-dragon-interacts-roozrang (11)  doodle-dragon-interacts-roozrang (10)  doodle-dragon-interacts-roozrang (19)  doodle-dragon-interacts-roozrang (9)  doodle-dragon-interacts-roozrang (8)  doodle-dragon-interacts-roozrang (7)  doodle-dragon-interacts-roozrang (6)  doodle-dragon-interacts-roozrang (5)  doodle-dragon-interacts-roozrang (4)  doodle-dragon-interacts-roozrang (3)  doodle-dragon-interacts-roozrang (2)  doodle-dragon-interacts-roozrang (1)  doodle-dragon-interacts-roozrang
منبع


image 
imageimageimage