دنياى هيجان انگيز طراحى كاراكتر

«محمود مختارى» سال هاست كه به طراحى كاراكترهای خاص و مورد علاقه خود مشغول است. او كه به صورت حرفه اى در زمينه تصويرسازى و كارگردانى انيميشن فعاليت دارد؛ درباره شيوه و نگاهش به اين موضوع مى گويد: «دنیای طراحى کاراکتر در فرم و استایل هم به گستردگی و تنوع خود کاراکترهاست. من هم در گوشه ای از این دنیای بزرگ و هیجان انگیز با فرم و استایل مورد علاقه ام زندگی می کنم. شاید از روزی که طراحی را شروع کردم تا همین لحظه هیچ وقت مشخصا به طراح كاراكتر بودن فکر نکردم؛ اما کاراکتر ساختم و خوشحال شدم و شاید به همین خاطر است که تعداد کاراکترهای آزادم از کارهای سفارشی خیلی بیشتر است. همانطور که درباره ی پرتره هایم هم گفتم نگاه کردن و دقت به ظرافت‌ها و تنوع خلقت آدم‌ها و موجودات از بزرگ‌ترین و همیشگی‌ترین لذت‌های زندگی ام است و خب منتقل کردن آنها به دنیای تصویرهایم هم لذت بخش تر!»

در ادامه، مجموعه طراحى هاى كاراكتر او را با هم مى‌بينيم:


Mahmoud Mokhtari-roozrang (5)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (6)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (8)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (9)  Mahmoud-Mokhtari-Portolio-46  Mahmoud-Mokhtari-Portolio-47  Mahmoud-Mokhtari-Portolio-45 Mahmoud Mokhtari-roozrang (10)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (11)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (12)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (13)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (14)
Mahmoud Mokhtari-roozrang (16)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (20)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (21)
Mahmoud Mokhtari-roozrang (111)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (25)  Mahmoud Mokhtari-roozrang

 Mahmoud Mokhtari-roozrang (17)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (18)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (2)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (19)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (3)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (7)  Mahmoud Mokhtari-roozrang (4) Mahmoud Mokhtari-) Mahmoud Mokhtari-(5)
 Mahmoud Mokhtari-roozrang (22) Mahmoud Mokhtari-roozrang (23)
image 
imageimageimage