طراحی لیبل

طراحی لیبل جدید بطری‌های آب آشامیدنی زمزم

شرکت زمزم از طراحی تازه لیبل بطری‌های آب معدنی و آشامیدنی خود رونمایی کرده است؛ طرحی که بخشی از برنامه‌ گسترده‌ این برند برای نوسازی هویت بصری و آغاز فصل جدیدی از نوآوری و توسعه در بازار داخلی به شمار می‌رود.

بر اساس توضیحات منتشرشده در وب‌سایت رسمی زمزم در طراحی لیبل جدید، تصویر نمادین کوهستان همچنان به‌عنوان نشانه‌ای از سرچشمه‌ طبیعی و خلوص آب‌های معدنی ایران در پس‌زمینه دیده می‌شود. ترکیب رنگ‌های آبی و سفید و تایپوگرافی مینیمال، حس پاکی، استواری و اصالت برند زمزم را تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: چالش برندهای قدیمی برای هویت مصرف‌کننده

لیبل تازه با استفاده از متریال سلفون ضدآب و مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دما تولید شده است. رنگ سفید صدفی و بافت براق آن، جلوه‌ای تمیز و مدرن به بطری‌ها می‌بخشد و ماندگاری زیبایی آن را در فرایند حمل‌ونقل و نگهداری افزایش می‌دهد.

با این حال، هنوز در میان بسیاری از برندهای ایرانی تغییر هویت بصری دیر انجام می‌شود. معمولاً وقتی طراحی قدیمی دیگر جذابیت ندارد یا بازار تغییر کرده، اقدام به بازطراحی می‌شود.