استاپ‌موشن‌‌

استاپ موشن‌‌ های لیموهاست

امروز در روزرنگ، به سراغ پروژه‌ای از تیم خلاقیت لیموهاست می‌رویم. این پروژه شامل مجموعه‌ای از استاپ موشن‌‌ های خلاقانه و پویا است که برای صفحات وب‌سایت لیموهاست طراحی و تولید شده‌اند.

این پروژه از پاییز 1401 آغاز شد و تا تابستان 1402 ادامه داشت. در جریان بازطراحی سایت لیموهاست، به دنبال ارزش‌های جدیدی بودیم و می‌خواستیم نمود بصری این ارزش‌ها را در سایت این برند نشان دهیم. به‌همین‌منظور، تصمیم به ساخت مجموعه‌ای از تصاویر استاپ موشن‌‌ برای صفحات سایت گرفتیم.

لیموهاست
لیموهاست
استاپ‌موشن‌‌ لیموهاست
استاپ موشن‌‌ لیموهاست

عناصر خلاقیت، پویایی و جادویی‌بودن، ما را به سمت تولید ویدئوهای استاپ موشن‌‌ هدایت کرد. استاپموشن‌‌ تکنیکی بود که همه این ویژگی‌ها را در خود داشت. برای ایده‌پردازی، سعی کردیم حرکات را به خلاقانه‌ترین شکل با اشیاء بامزه و گاه عجیب طراحی کنیم. استفاده از رنگ‌های شارپ نیز به هیجان‌انگیزترشدن کار کمک کرد.

استاپ موشن‌‌
استاپ موشن‌‌

در این پروژه، برای حدود 20 صفحه وب‌سایت، حداقل یک استاپ‌موشن‌‌ اصلی و 2 تا 5 عکس مرتبط با محتوای صفحه آماده شد. در هر سکانس، چند شیء ساخته و از موادی مانند چوب، یونولیت و حتی کیک خوراکی استفاده شد.

پس از اعمال تغییرات در سایت، مشتریان نیز هیجان و خلاقیت کار را حس کردند و بازخوردهای مثبتی به ما دادند. همکاری با افراد حرفه‌ای در طول انجام این پروژه، تجربه لذت‌بخشی برای ما بود.

همکاران پروژه

مدیر هنری:
فواد زیدانلویی

انیماتور:
فرید نبی‌خواه

تیم خلاقیت:
فاطمه زیدانلویی
فواد زیدانلویی
فرید نبی‌خواه

طراح صحنه:
قیس یساقی
یاسمین علی‌زاده
مجید داوودی
سنا جمشیدی

استاپ‌موشن‌‌
استاپ‌موشن‌‌
استاپ‌موشن‌‌
استاپ‌موشن‌‌
مراحل انجام استاپ موشن
مراحل انجام استاپ موشن