امروز در روزرنگ، به سراغ پروژهای از تیم خلاقیت لیموهاست میرویم. این پروژه شامل مجموعهای از استاپ موشن های خلاقانه و پویا است که برای صفحات وبسایت لیموهاست طراحی و تولید شدهاند.
این پروژه از پاییز 1401 آغاز شد و تا تابستان 1402 ادامه داشت. در جریان بازطراحی سایت لیموهاست، به دنبال ارزشهای جدیدی بودیم و میخواستیم نمود بصری این ارزشها را در سایت این برند نشان دهیم. بههمینمنظور، تصمیم به ساخت مجموعهای از تصاویر استاپ موشن برای صفحات سایت گرفتیم.


عناصر خلاقیت، پویایی و جادوییبودن، ما را به سمت تولید ویدئوهای استاپ موشن هدایت کرد. استاپموشن تکنیکی بود که همه این ویژگیها را در خود داشت. برای ایدهپردازی، سعی کردیم حرکات را به خلاقانهترین شکل با اشیاء بامزه و گاه عجیب طراحی کنیم. استفاده از رنگهای شارپ نیز به هیجانانگیزترشدن کار کمک کرد.

در این پروژه، برای حدود 20 صفحه وبسایت، حداقل یک استاپموشن اصلی و 2 تا 5 عکس مرتبط با محتوای صفحه آماده شد. در هر سکانس، چند شیء ساخته و از موادی مانند چوب، یونولیت و حتی کیک خوراکی استفاده شد.
پس از اعمال تغییرات در سایت، مشتریان نیز هیجان و خلاقیت کار را حس کردند و بازخوردهای مثبتی به ما دادند. همکاری با افراد حرفهای در طول انجام این پروژه، تجربه لذتبخشی برای ما بود.
همکاران پروژه
مدیر هنری:
فواد زیدانلویی
انیماتور:
فرید نبیخواه
تیم خلاقیت:
فاطمه زیدانلویی
فواد زیدانلویی
فرید نبیخواه
طراح صحنه:
قیس یساقی
یاسمین علیزاده
مجید داوودی
سنا جمشیدی



