مجموعهای از سه پوستر، یک حرف سفید بزرگ R، N، و F که هریک نمایانگر یک دختر کوچک، سگ، و اتوبوس همراه شده است، که هر یک از تصویرها شکل هر فرم حرف را نمایش میدهند. این پوستر ها حاوی یک پیام است: “در هنگام رانندگی با گوشی خود پیام ننویسید.”
این یک نمونهی خوب از استفادهی هوشمندانه فضای منفی می باشد که میتواند یک تاثیر بزرگ را بر جای بگذارد. تضاد آشکار بین سیاه و سفید، تصاویری از دختر، سگ و اتوبوس را نشان میدهد که در درون حروف پنهان شدهاند. یک ایدهی نوآورانه که خطرات نوشتن پیام در حین رانندگی را کاملا روشن میسازد.
این پوسترها توسط یک استودیوی برزیلی به نام لئو برنت (Leo Burnett) برای کمپین تبلیغاتی جدید فیات (Fiat) طراحی شدهاند.