امروز هیچ چیز در اخبار وجود ندارد! تا می‌توانید از روز خود لذت ببرید

در 24 ساعت شبانه روز، مردم با اخبار و اطلاعات مختلفی از سوی رسانه و پلت فرم هایی که  درحال رقابت برای جلب توجه مردم می باشند، آگاه می شوند. بنابراین مردم چه احساسی می توانند داشته باشند وقتی فقط یک روز را مطلقا با هیچ خبری سپری کنند؟

“ما ساعت ها خیره به دستگاه های تلفن همراه خود می شویم؛ ما می خواهیم بدانیم چه خبر است و چرا و چگونه وقایع اتفاق می افتند. استودیو کلکتیو سایدلاین (Sideline Collective)  توضیح می دهد که “ما نیاز به دانستن داریم. اما با اینکه در تلاش دائمی و پر کردن زمان برای جستجوی چیزهای معنی دار در هر دقیقه از زمان هستیم، هیچ چیزی یاد نمی گیریم. وقت ما آنقدر شلوغ است که هر لحظه از بیداری مان فقط به تماشا و یادگیری و گوش دادن می گذرد؛ به حدی که ما نشستن در گوشه و کنار و فکر کردن، خاموش کردن و غرق شدن در افکار مان را به کلی فراموش کرده ایم و نمی دانیم که چگونه لحظه ای را باید با خود سپری کنیم.”

این تیم با طراحی پروژه ای، قصد داشت فقط  این پیام را به مردم بدهد: «هیچ چیز برای خواندن در مورد چیزی وجود ندارد؛ مطلقا هیچ چیزی»  امروز و تنها امروز، هیچ چیز در اخبار وجود ندارد، تا جایی که می توانید از روز خود لذت ببرید.

منبع


image 
imageimageimage