انتخاب اولیه فینالیست‌های مسابقه بین‌المللی دیزاین 2014 تایوان

انتخاب اولیه فینالیست‌های مسابقه دانشجویی بین‌المللی دیزاین 2014 تایوان در 9 سپتامبر ( 18 شهریورماه سال جاری) انجام شد. 15 کارشناس در حوزه‌های طراحی محصول، طراحی هویت،و انیمیشن دیجیتال، از صنایع و کارخانه‌های مختلف به عنوان داور و عضو هیأت منصفه این مسابقه دعوت شده بودند که در مجموع، 4037 اثر از آثار خلاق دانشجویان سراسر جهان بطور جداگانه توسط هیأت منصفه در رده‌های مختلف مورد قضاوت و داوری اولیه قرار گرفت.

پس از بحث‌ها و گفت‌وگوهای طولانی، 153 اثردر حوزه طراحی بصری، 50 اثر در حوزه طراحی محصولات، 31 اثردر حوزه انیمیشن دیجیتال و 34 اثر در حوزه برندینگ انتخاب شدند که در مجموع 268 اثر انتخاب شده‌اند.
از ایران نیز پوستر سعید عباسی بنی دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک با عنوان (هرجا یک چرخ هست، یک راه هم هست) در بخش طراحی بصری و پوستر ساناز صفری با عنوان (Natural) به بخش فینال این مسابقه راه یافته‌ است.

همچنین قرار است انتخاب و داوری نهایی آثار در اواسط ماه اکتبر (اواخر مهرماه) سال جاری انجام شود.
مسابقه بین المللی دیزاین 2014 تایوان، با هدف تشویق تبادل طراحی خلاقانه بین کشورهای گوناگون، توسعه و کشف استعدادهای خلاق و کمک به تثبیت وضعیت طراحی بین المللی در تایوان، از 9 خرداد تا 9 مرداد ماه سال جاری برگزار گردید و مراسم اعلام جوایز برندگان نهایی  نیز در آذرماه همین سال برگزار خواهد شد.

برای مشاهده لیست کامل فینالیست‌های مقدماتی، لطفاً اینجا را کلیک کنید.

If There's a Wheel There's a Way-Saeid Abbasi Beni

پوستر راه یافته سعید عباسی بنی به مرحله فینال


image 
imageimageimage
  1. البته وقتی شما اسم رو توی سایت از بنی هتم به عباسی تغییر می دین باعث همین اشتباهات می شه. ابتدا اطلاعاتتون رو درست استخراج کنید تا ما نگران نشیم :))

  2. تبریک میگم به دوست عزیز که باعث خوشحالی شدن
    اما یه سءوال اینکه چرا سایت روز رنگ خبر ” طراحان ایرانی که آثارشون در سیزدهمین دوسالانه جهانی پوستر مکزیک ” پذیرفته شد رو منتشر نکرد، در صورتیکه حتی خود سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران هم این خبر رو منتشر کرد.
    امیدوارم سایت روز رنگ مثل بعضی از سایت ها مافیایی برخورد نکند، و صرفا در اختیار افراد خاصی قرار نگیرد.
    پیروز باشید

      1. آقا یا خانم tootoo
        شما هم چقد عجله دارید در پاسخ دادن به دیگران، در صورتی بنده منورم واضح بود چرا خبری این واضحی که انجمن صنفی منتشر کرده و بعضی از سایت ها روز رنگ ، منتشر نکردن، از طرفی مافیا کمی اسم اش سنگینه ولی وقتی فقط اسم یه عده ی رو در یک محیط مشخص دیده بشه خودبخود این مافیا شکل میگیره مثل بعضی از سایت ها که اگر کل سایت شون رو زیر رو کنید فقط اسم عده ی مشخص منتشر شده که در یک دایره خاصی هستند و انگار نه انگار افرادی دیگه خوب یا بد دارن فعالیت میکنند، در ضمن حرف بنده بیشتر حالت یه تلنگر بود نه برچسب زدن .
        برجسب رو شما زدید.

  3. باسلام
    دربخش طراحی بصری (پوستر)نام خانم سانازصفری ازایران هم درلیست اسامی افرادفینالیست (شماره 82)به چشم میخورد.
    موفق باشید

  4. خدایش روز رنگ جان سعی کن با همه طراحان گرافیک رفیق باشی و بی طرف که مطمعن هستم هستی .سالی که نکوست از بهارش پیداست.به امید روزی که مافیای گرافیک ایران هم از بین برود / باز هم سپاس از روز رنگ

      1. تو هم باعث افتخاری حمید جان…
        توام بیشتر تلاش کنی باعث افتخار میشی.حتی اگر 200تا پشه رو بکشی جه برسه به اینکه کارت راه پیدا کنه به نمایشگاه یا جایزه ای ببره.با هم دوست باشیم.

        1. ایمان داداش خودت گفتی دوست باشیم باهم. من فقط سوال کردم چرا؟!
          یعنی صبح که از خواب پا می شین به خودتون می گین: ای ولله کار آقای عباسی راه یافته به جشنواره دیزاین! اونم انتخاب اولیه تازه!!!! چه افتخاری :)))
          به قول دوستمون خون پاک آریایت به جوش میاد!!! بی خیال
          الان کیفییت ارتباطات کاری می کنه که شما بتونی با یه کلیک کارت رو بفرستی واسه هر فستیوالی. قصد من توهین به ایشون یا هر کس دیگه ای نبود، منظورم اینه جوری مفتخرید که انگار رفیقمون اول شدن….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *