انتشار اولین پوستر انیمیشن The Lego Movie 2

برادران وارنر با انتشار اولین پوستر تبلیغاتی انیمیشن The Lego Movie 2 (فیلم لگو ۲) از لوگو و نام رسمی این انیمیشن مورد انتظار رونمایی کرد. دنباله انیمیشن انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) قرار است با نام The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) به‌روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، انیمیشن Shrek Forever After (شرک برای همیشه) و انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water (فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب)، کارگردانی دنباله انیمیشن The Lego Movie را بر عهده خواهد داشت. فیل لرد و کریستوفر میلر که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشتند، پیش نویس اولین فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را براساس داستانی از میلر، لرد، جرد استرن و میشل مورگان نوشته‌اند که در حال حاضر توسط رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق، نویسنده و شورانر سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) در حال بازنویسی است. میلر و لرد به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The Lego Movie در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این انیمیشن باعث ایجاد دنیای سینمایی انیمیشن‌های لگویی شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و با اینکه این انیمیشن با استقبال منتقدان روبه‌رو شده بود؛ اما در فصل جوایز انیمیشن The Lego Movie با استقبال بسیار سرد روبه‌رو شد و حتی در مراسم اسکار این انیمیشن نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال هم نشد.

انیمیشن The Lego Movie 2 قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

منبع


image 
imageimageimage