برندگان نهایی سه‌سالانه‌ پوستر بین‌المللی تویاما

هیئت داوران سه سالانه بین المللی پوستر تویاما اسامی برندگان نهایی این مسابقه را اعلام کرد. بر اساس این اعلامیه جایزه برتر (Grand Prix) این مسابقه به یک طراح از کشور سوئیس، جایزه طلایی (Gold Prize) به طراحی از کشور ژاپن و هلند، جایزه نقره (Silver Prize) به سه طراح از کشورهای ایران، ژاپن و پرتغال و جایزه برنز (Bronze Prize) نیز به ده طراح از کشورهای سوئیس، آلمان، ژاپن، روسیه، هلند، چین و ایران تعلق گرفته است. الهام همت در بخش A (پوسترهای شخصی و منتشر نشده ) با پوستر «دستهایم تنها سر پناه من هستند» موفق به دریافت جایزه نقره و طاها ذاکر نیز در بخش B موفق به دریافت جایزه برنز این مسابقه شده است.
اسامی برگزیدگان اولیه این مسابقه در مردادماه سال جاری اعلام شده بود و یازدهمین نمایشگاه این سه‌سالانه (IPT ۲۰۱۵) با موضوع ˝بررسی وضعیت فعلی طراحی پوستر˝ از تاریخ ۱۹ سپتامبر الی ۲۳ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۸ شهریور الی ۲ آذر ۱۳۹۴) در موزه هنر مدرن در تویاما در حال برگزاری است.
برگزارکنندگان این رویداد هنری، موز‌ه هنر مدرن در تویاما، انجمن طراحان گرافیک ژاپن، انجمن مدیران هنری توکیو، انجمن تصویرگران توکیو، انجمن مدیران طراحی حروف توکیو و کمیته ی برگزار کننده پوستر تویاما، جزو اعضای حمایت‌کننده ی این نمایشگاه هستند.
Screen Shot 2015-10-18 at 9.52.50 AM

 

Screen Shot 2015-10-18 at 9.44.21 AM


image 
imageimageimage