برندگان نهایی پوستر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

فهرست آثار برتر و برندگان مسابقه پوستر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی هیئت داوران متشکل از قباد شیوا، علی خسروی و علیرضا غفاری اعلام شد.
از میان نامزدهای مسابقه پوستر جشنواره تئاتر فجر، جواد آتشباری، مازیار تهرانی، ایلیا تهمتنی، سعید رضوانی، آرمان کوچکی، میثم نامدار، سعید مزینانی و خیام مویدی، نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:
از جواد آتشباری برای طراحی پوستر نمایش «خون و گل سرخ»، ایلیا تهمتنی برای مجموعه آثار ارائه شده و سعید مزینانی برای طراحی پوستر نمایش «من تمامی مردگان بودم» تقدیر شد.
رتبه سوم این مسابقه به سعید رضوانی برای طراحی پوستر نمایش «بی‌چگونگی» تعلق گرفت.
رتبه دوم به آرمان کوچکی برای طراحی پوستر نمایش «مکانیکی جمالی» رسید.
مازیار تهرانی هم برای طراحی پوستر نمایش «گزارش به آکادمی»، جایزه اول را دریافت کرد.
جوایز برگزیدگان مسابقه پوستر،در مراسم اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که یکشنبه 12 بهمن، ساعت 19:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود،‌ اهدا خواهد شد. در ادامه پست می‌توانید نمونه آثار برگزیده را تماشا کنید.

01-roozrangجایزه اول: پوستر نمایش «گزارش به آکادمی» اثر: مازیار تهرانی

02-roozrang  رتبه دوم: پوستر نمایش «مکانیکی جمالی»اثر: آرمان کوچکی

03-roozrangرتبه سوم: سعید رضوانی برای پوستر نمایش «بی‌چگونگی»

04-roozrangتقدیرشده: جواد آتشبازی برای پوستر نمایش «خون و گل سرخ »

06-roozrangتقدیرشده: سعید مزینانی برای طراحی پوستر نمایش «من تمامی مردگان بودم»

تهمتنیتقدیرشده: ایلیا تهمتنی برای مجموعه آثار ارائه شده


image 
imageimageimage
  1. سلام. تبریک به دوستان. روز رنگ شما که خبر رو کار میکنید به اسامی آثار راه یافته نگاه کنید . این کار آقای تهمتنی توی آثار نیست

  2. ای کاش من هم طراح پوستر تئاتر بودم!
    هر شلنگ تخته ای بخوای میندازی.
    سفارش دهنده آرت! مخاطب آرت! چی از این بهتر؟
    خوش به حالشون واقعا
    میدونم سختی های خودشو داره اما در زمینه طراحی پوستر، اغلب معتقدن که راحت ترین حوزه کار، همین طراحی پوستر تئاتره

  3. اول تبریک میگم به دوستانی که در بین نفرات برتر و تقدیر شده گان هستند، امیدوارم صحبت بنده برای کسی رنجش خاطری ایجاد نکنه، ولی یه چیزی که در این جشنواره کمی جالب هست با مروری بر دوره های قبل معمولا افرادی که صاحب عنوان و رتبه شدن که در یک دایره مشخصی هستند، و جهت خالی نبود هم بعضی شرکت کنندگان را نامزد کرده اند ولی عملا همان افراد انتخاب نهایی شده اند.
    کتاب های منتشر شده اثبات کننده عرض بنده است.
    جشنواره ی از قبل مشخص…
    پیروز باشید.

    1. اگه دور بعدی اسم شما جزو تقدیر شوندگان یا جایزه بگیران باشه باز هم این حرف رو میزنی ؟ طبق همون کتابا که منم دیدمشون حرف شما از اساس اشتباه هستش . لازم نیست برای اثبات خوب بودن کار خودت به دیگران تهمت بزنی .

  4. علی شماره 1 در بعضی موارد شدید باهات موافق هستم جدا از این بحث فجر چند ماه پیش در یکی از فضاهای مجازی متوجه بحثی در این رابطه شدم که تحت عنوان ** خواهشا پوستر رایگان تئاتر طراحی نکنید** خدایش این حرف یعنی چی ؟؟ از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها….. خدارو خوش نمیاد بعضی ها برای خود نمایی خودشان دست به طراحی پوستر رایگان یا با قیمت خیلی خیلی پایین پوستر طراحی می کنند / آخه این بگو اگر حرفه ای هستی سالی 10 پوستر طراحی کن/ کاش کمیته ای در این رابطه تشکیل بشود که بگویند خواهشمند است قبل از تحویل پوسترهایتان به دبیرخانه فجر ، فاکتور و قراردادتان را هم به پیوست پوستر تحویل دهید…هرچند باز هم راه دور زدن این قضیه هم راحته…. باورکنید پوستر تئاتر خم رنگریزی نیست که اینقده بی هدف بشه پوستر تئاتر طراحی کرد/ والا به خدا بزرگترین طراحان حرفه ای دنیا هم بری ازشون سوال کنی ، شاید بگویند زیر 10 تا یا شاید هم کمتر در سال طراحی می کنند…
    به قول دوست عزیزمان ای کاش من هم طراح پوستر تئاتر بودم!
    هر شلنگ تخته ای بخوای میندازی و زودی معروف میشی……

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *