بسته بندی زعفران ایرانی

زعفران دارای مزایای طبیعی فراوانی در حفظ سلامتی است که بیش از 10،000 سال است که در طب سنتی استفاده می‌شده است. در جهان امروز و یونان باستان، اعتقاد بر این است که زعفران ایمنی، انرژی و شادی را افزایش می‌دهد و برای بی خوابی، بیماری‌های قلبی و افسردگی خفیف تا حد متوسط نیز مفید است. پروژه روز این هفته به بسته بندی زعفران ایرانی اختصاص پیدا کرده است، در ادامه با روزرنگ همراه باشید.

بسته بندی زعفران ایرانی

در این میان زعفران ایرانی یکی از بهترین زعفران‌های موجود در دنیاست که متاسفانه به دلیل نداشتن بسته بندی شیک و مناسب، قابل رقابت در بازارهای اروپایی نیست اما من در این طرح‌ها سعی کردم که علاوه بر داشتن یک پلت فرم خوب و حرفه‌ای برای این محصول، سنتی بودن این محصول را نیز حفظ کنم و نشان دهم که این محصول ایرانی است.

من با استفاده از نقوش سنتی ایرانی با رنگهای کاملا تخصصی (به غیر از رنگ مشکی زمینه) بر روی بسته بندی مدرن (البته بر روی رنگ مشکی برای جذاب‌تر کردن این محصول) سعی کردم جذابیت قابل توجهی ایجاد کنم  که امیدوارم شما نیز از دیدن آن لذت ببرید.

البته این را هم بگویم که پس از قرار دادن طرح بسته بندی زعفران در شبکه‌های اجتماعی واقعا بازخورد خوبی مخصوصا از کشورهای آلمان، ویتنام و فنلاند گرفتم.

پروژه دیگر طه فکوری در روزرنگ را اینجا ببینید.


image 
imageimageimage