بسته بندی هایی که در شناسایی طعم محصول تاثیر دارند

شرکت  Supply1964 یک برند تولید کننده انواع دخانیات است برای برندسازی و بسته بندی های خود به دنبال ایجاد یک تازگی بود. بنابراین به کمک آژانس تبلیغاتی Twenty Three West  واقع در ونکوور 9 هنرمند را از سراسر جهان به خدمت گرفت و نمونه‌هایی از دوازده نوع از محصولات را به این افراد فرستاد و از همه خواست تا از محصول استفاده کنند و سپس احساس تغییر شکل در سبک فردی شان را تعبیر کنند. نتیجه، یک سیستم بسته بندی با قابلیت شناسایی طعم شد که هنر منحصربه‌فرد آن در این است که به مشتریان در درک نوع طعم هر محصول کمک می‌کند تا بدانند کدام یک برایشان مناسب است.

منبع