بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی اکو

برونکا (Brun’ka) اولین نام تجاری برند اوکراینی است که لوازم آرایشی ارگانیک را بر پایه گیاهان مرسوم در اوکراین ارائه می دهد که بطور سنتی در دستورالعمل های آرایشی استفاده می شده است. برونکا به معنای “جوانه زدن” است و همراه با شعار “زندگی درون” به تولید لوازم آرایشی می پردازد تا با وارد کردن انرژی طبیعت به زندگی مشتریان، لحظات آنها را شاد سازد.

هر نقش مایه روی بسته، ترکیبی گیاهی از یک محصول خاص را نشان می دهد. محصولات مرتبط (مانند شامپو و موم) با ترکیبات مشابه دارای نقش های متفاوتی هستند که سبک و المان های گرافیکی اصلی آنها مشابه است.

نام تجاری در برگیرنده عظمت و سادگی است که در دسته های گرافیکی به شدت متقارن نشان داده می شود. این بسته بندی ها توسط استودیو اوکراینی یورکو گوتسولیاک (Yurko Gutsulyak) برای کمپانی اکو لایف (Ecolife) انجام شده است.

بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی

بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی بسته بندی های طبیعی محصولات بهداشتی و آرایشی

 

منبع


image 
imageimageimage