بهترین ابزارهای طراحی UX در سال 2020

در حال حاضر بدون شک UX از مهمترین کلید واژه‌های طراحی منوی کاربری یا UI است. چه در طراحی صفحات وب باشد، چه نرم افزار و چه بازی‌های کامپیوتری. جدای از رابط کاربری، توجه به UX امری حیاتی است. هر روز شرکت‌های بیشتری به اهمیت این موضوع در طراحی هایشان پی می‌برند و افراد بیشتری به سراغ درک درست آن می‌روند.

UX مخفف User Experience به معنای تجربه‌ی کاربری است و شامل همه‌ی تعاملات کاربر با یو آی و حسی است که از این تعامل پیدا می‌کند. با توجه به اهمیت بالای بحث UX دور از انتظار هم نیست که ده ها ابزار مختلف طراحی و ساخته شده‌اند تا طراحان و متخصصان بتوانند از آنها استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم 18 مورد از ابزارهای طراحی UX را معرفی و بررسی کنیم.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Adobe xd

کمتر کسی پیدا می‌شود که کمپانی نام آشنای ادوبی را نشناسد. محصولات این کمپانی همپوشانی بی نظیری در رفع نیازهای کاربر دارند و هر کدام از محصولاتشان می‌تواند به صورت تخصصی یکی از نیازهای شما را برطرف کند. پیشتر از این فتوشاپ ابزاری که بود طراحان یو ایکس از آن استفاده می‌کردند.

ولی ادوبی در سال 2017 نرم افزار جدیدی معرفی کرد که مخصوص طراحان ux و ui است. با این ابزار می‌توانید واسط‌های کاربریتان طراحی کنید و از آن پروتوتایپ بگیرید. ضمنا از مزایای محشر محصولات شرکت ادوبی، لینک بودن نرم‌افزارهایش با یکدیگر است. بنابراین اگر کاربر Photoshop و Illustrator هم هستید، این موضوع برایتان امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

پلتفرم قابل استفاده:

این نرم افزار هم بر روی سیستم عامل ویندوز در دسترس است و هم مک.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌افزار تجاری است.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Sketch

سال 2015 بود که فتوشاپ تخت پادشاهی‌اش به عنوان پر استفاده‌ترین ابزار طراحی UI را به اسکچ واگذار کرد. امروزه این نرم افزار برای طراحان یو آی که از مک استفاده می‌کنند نامی آشناست. کاربران می‌توانند با استفاده از آن به طراحی وبسایت، طراحی آیکون و طراحی رابط کاربری بپردازند. اسکچ به فتوشاپ و ایلاستریتور بی شباهت نیست. با اینحال برای طراحی تجربه‌ی کاربری بسیار منعطف‌تر از آن دو عمل می‌کند.

اسکچ آنقدر موفق عمل کرد که تقریبا قربانی موفقیت خودش شد. بسیاری از اپ‌هایی که پس از آن آمدند مبنا و اساس اسکچ را عینا کپی کردند. با اینحال اولین بودن مزایای خودش را دارد و اسکچ هنوز یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای طراحی ui و ux در بین کاربران مک است.

از مزایای این نرم افزار می‌توان به امکان خروجی گرفتن لایه‌ها و انتقالشان به نرم‌افزارهای دیگر و تطبیق اتوماتیک وکتورها اشاره کرد.

پلتفرم قابل استفاده:

این نرم افزار تنها بر روی سیستم عامل مک اپل قابل استفاده است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌افزار تجاری است.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Uxpin

یو اکس پین ابزاری برای طراحی‌های روزمره‌ی یو آی شماست با این تفاوت که امکانات Wireframe، توانایی نگهداری سیستم‌های طراحی، مستندسازی و حتی ابزارهای انیمیشن هم دارد. ابزاری عالی برای ساخت پروتوتایپ‌های سریع قبل از ورود به فرآیند اصلی دولوپ است.

می‌توانید اعضای تیمتان را به آن دعوت کنید تا کارتان را ببینند و کامنت بگذارند و در جریان پیشرفت کار باشند. ضمنا می‌توانید از وایرفریم‌هایتان اکسپورت HTML هم بگیرید. با این ابزار می‌توانید پروتایپ‌های کاغذی را به وایرفریم دیجیتالی تبدیل کنید.

راه حل مبتنی بر سیستمی که به کمک این ابزار طراحی می‌کنید می‌تواند در ایجاد سازگاری بین المان‌های متفاوت رابط کاربریتان بسیار کاربردی باشد. به خاطر اینکه هر کدام از کامپوننت‌های یو آی با کد مخصوص خود مستندسازی می‌شود، طراحی و آزمایش محصولات بسیار سریع و راحت پیش می‌رود.

پلتفرم قابل استفاده:

از این ابزار می‌توانید به صورت آنلاین استفاده کنید. علاوه بر آن نسخه‌ی آفلاین آن هم بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس هستند.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌افزار تجاری است.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

InVision

این‌ویژن نه تنها یک پلتفرم Workflow است بلکه ابزاری شگفت انگیز برای ساخت پروتوتایپ برای وبسایت و اپلیکیشن شماست. این‌ویژن همچنین ابزار مشارکت تیمی است. تقریبا می‌توان گفت این مورد جزو بهترین ویژگی‌های آن است.

می‌توانید به تنهایی و بدون مشکل با آن کار کنید ولی همزمان می‌توانید خیلی راحت با تیم طراحتان هم مرتبط باشید. این مورد بخصوص برای ایده گرفتن و پیشنهادات و بازخورد گرفتن عالی است.

مجموعه‌ی امکانات این‌ویژن آن را به ابزاری قدرتمند تبدیل کرده که در حال حاضر 5 میلیون نفر در سراسر دنیا و در کمپانی‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. حتی ابرقدرت‌هایی مثل آمازون، اچ بی او، نتفلیکس و استارباکس هم از آن در فعالیت‌های اصلی خود استفاده می‌کنند.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار در پلتفرم‌های ویندوز، مک، بر روی گوشی‌های آیفون و اندروید و آیپد در دسترس است. نسخه‌ی آنلاین آن هم وجود دارد.

نوع لایسنس:

این‌ویژن را می‌توانید به رایگان استفاده کنید، ولی نسخه‌ی رایگان محدودیت‌هایی دارد که برای رفع آنها و دسترسی به تمامی امکانات برنامه باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنید.

Mason

پرتوتایپ‌ها و مدل‌ سازی اولیه به بخش جدایی ناپذیر تمامی کسب و کارها تبدیل شده و رشد فزاینده‌ای هم دارد. گسترش این موضوع در بحث طراحی وب بیشتر از بقیه‌ی موارد جلب نظر می‌کند.

میسن یکی از ابزارهایی است که به شما اجازه می‌دهد تا با طراحی ویژگی‌های دیجیتالی و نرم‌افزاری‌ در سطح کامپوننت‌ها از شر مدل سازی و ایجاد پروتوتایپ خلاص شوید. با به کار گیری این ابزار محصول نهاییتان دقیقا براساس طراحی شما خواهد بود.

از ویژگی‌های جالب میسن ویژوال بودن است و این به این معنی است که در استفاده از آن به هیچ وجه نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی ندارید. میسن ابزاری است که به منظور ساده سازی کل پروسه‌ی طراحی یو اکس ساخته شده.

به لطف کارکرد ساده‌ی بخش بیلدر می‌توانید عملیات طراحی‌تان را بدون زحمت پیاده کنید و به سادگی منتشرش کنید. ضمنا به سادگی می‌توانید المان‌ها و کامپوننت‌های آماده‌ی میسن را نگهداری یا دستکاری کنید.

به لطف میسن می‌توانید المان‌های مهم و متنوع یو آی را بدون ذره‌ای کدینگ پیاده کنید. المان‌هایی مثل فید‌های خبر، فرم‌های ثبت نام و غیره.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌افزار تجاری و به صورت فریمیوم است.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Axure RP

ادعای Axure RP در صفحه‌ی اصلی‌اش این است که قدرتمندترین راه برای برنامه‌ ریزی، ساخت پروتوتایپ و تعامل با توسعه دهندگان است. همه‌ی اینها بدون کد نویسی. از آنجایی که طراحان متخصص زیادی با کمک آن دست به طراحی UX و UI می‌زنند، می‌توان چنین نتیجه گرفت که ادعایش از حقیقت به دور نیست. ساخت دیاگرام‌ و مستند سازی و طراحی‌های تعاملی به لطف Axure کار چندان سختی نیست.

می‌توانید به سرعت و به سادگی صفحات مختلف وبسایت یا اپ را در آن طراحی کنید و خروجی HTML بگیرید. Axure را می‌توان یکی از کامل‌ترین و تخصصی‌ترین ابزارهای این زمینه دانست. با اینکه نیازی به کد نویسی ندارد، ولی به خاطر مجموعه‌ی کامل ابزاری که در اختیار می‌گذارد، کار با آن نیازمند کمی آموزش است و مدتی وقت می‌برد تا به آن مسلط شوید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار در پلتفرم‌های ویندوز و مک در دسترس است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

MindManager

مدیریت اطلاعات و نقشه‌های ذهنی نیازمند ابزاری هستند که بتوانند به کمک آن نماد بصری پیدا کنند. این ابزار منعطف است که اجازه‌ی تداعی آزاد و مرتب سازی سریع ایده‌ها را می‌دهد به نحوی که خلاقیت و بازدهی در کنار هم قرار بگیرند.

با کمک این ابزار می‌توانید افکارتان را ثبت کنید، قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید، برنامه‌های استراتژیک بریزید و از همه مهمتر فریم ورک بصری طراحی کنید. این ابزار به خوبی از پس ساخت یک نقشه‌ی ذهنی دقیق برمی‌آید که برای طراحان یو آی و یو ایکس امری ضروری و کاربردی است.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار علاوه بر این که در سیستم عامل‌های ویندوز و مک و لینوکس در دسترس است، در پلتفرم‌های همراه هم قابل استفاده است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

OverFlow.io

در طراحی رابط کاربری، یکی از مهمترین و اساسی ترین نکات این است که کاربر تجربه‌ی UX یا تجربه‌ی کاربری بی نظیری داشته باشد. برای رسیدن به این هدف نیاز است که طراح ux تمام قسمت‌های رابط کاربری اپ یا سایت یا بازی‌اش را به خوبی و با دقت به هم متصل کرده باشد. اگر این امر درست انجام شود، کاربر درک درستی از کل رابط کاربری و روش کار با آن خواهد داشت.

انجام این امر مهم در نرم افزار تحت وب Overflow میسر می‌شود. ابزاری کاربردی که به شما اجازه‌ی طراحی ساده‌ی دیاگرام‌ های مسیر کاربرانتان را طراحی کنید. مجموعه ابزارهای این اور فلو به خلق تجربه‌ی کاربری بی نقصی می‌انجامد که کاربرانتان انتظارش را دارند.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار تحت وب است و به صورت آنلاین باید از آن استفاده کنید.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Mockplus

اگر به دنبال ابزاری می‌گردید که طراحی‌تان را آسان‌تر و سریعتر کند، نمی‌توانید از کنار ماک پلاس به سادگی بگذرید. این نرم‌افزار ابزاری بسیار خوش ساخت برای طراحی نمونه‌های اولیه است. اگر عادت داشته‌اید که طرح‌های اتودتان را در نرم‌ افزارهایی چون ایلاستریتور و فتوشاپ بزنید، این نرم افزار مقدار زیادی از وقت شما را صرفه جویی می‌کند. طراحی تعاملی ماک پلاس کاملا بصری است. سیستم طراحی در این اپ فرایند بی زحمت و ساده‌ی کشیدن و رها کردن است.

با وجود طرز کار ساده، پروتوتایپی که با این ابزار می‌سازید کاملا حرفه‌ای است و نقصی از این نظر ندارد. ضمنا یکی دیگر از امکانات کاربردی و خوب ماک پلاس، امکان پریویوی سریع است. کافی است QR کدی که جنریت می‌شود را با دستگاه مقصد اسکن کنید تا بتوانید در خود آن دستگاه پریویو بگیرید و حاصل کارتان را تست کنید. این نرم افزار هم نیازی به کدنویسی ندارد و توسعه دهندگانش مدعی هستند که با صرف زمانی اندک می‌توانید به آن مسلط شوید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار بر روی سیستم عامل‌های ویندوز و مک قابل استفاده است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Visio

ویزیویِ آفیسِ مایکروسافت به تصویر کشیدن و بصری سازی را برای حرفه‌های کسب و کار و متخصصان آی‌تی راحت کرد. این غول نرم افزاری یکی از بهترین ابزارهای نقشه‌ی ذهنی (Mind Mapping) را در اختیار کاربران گذاشته و طراحان ui و ux می‌توانند بیشترین بهره را از آن ببرند. با کمک ویزیو می‌توانید اطلاعات گیج کننده و در هم و برهم را به کمک دیاگرام‌های منظم به تصویر بکشید و همه چیز را مرتبط کنید و به اوضاع سامان بدهید.

ویزیو دارای قالب های از پیش آماده است که می‌توانید برای سرعت بخشیدن به کارتان از آن‌ها استفاده کنید. ضمنا درست مثل ادوبی، مزیت این نرم افزار هم این است که می‌توانید به راحتی محتوای ساخته شده با آن را در نرم افزارهای دیگر ماکروسافت مانند، اکسل و ورد و پاور پوینت و شیر پونت استفاده کنید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار برای سیستم عامل ویندوز در دسترس قرار دارد.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Smardraw

اسمارت دراو مدعی شده که تنها آلترنیتیو نرم افزار ویزیوی ماکروسافت بر روی ویندوز، مک و آنلاین است و از نظر قیمتی هم با جیبتان دوستانه تر برخورد می‌کند. این ابزار کاربردی می‌تواند برای طراحی دیاگرام و فلوچارت مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از جذابیت‌های اسمارت دراو این است که هم به صورت آنلاین و تحت وب می‌توانید از آن استفاده کنید، هم به صورت آفلاین و روی سیستم خودتان و هم اینکه پلاگین آن را روی نرم‌ افزارهای آفیس نصب کنید. با نصب پلاگین آفیس تمامی امکانات قدرتمند آن روی نرم افزارهای آفیس مثل ورد و پاورپوینت و اکسل هم قابل استفاده می‌شوند.

این ابزار صدها و صدها Template دارد که می‌توانید برای طراحی‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید و شخصی سازیشان کنید. سادگی و روش کار آسان این نرم افزار آن را به گزینه‌ی مناسب کاربران تازه کار هم تبدیل می‌کند.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار به صورت آنلاین و تحت وب قابل استفاده است. نسخه‌ی دانلودی و آفلاین آن نیز موجود است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Creately

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی و توانمند برای ساخت و طراحی فلوچارت و دیاگرام. با وجود اینکه امکانات و ابزارهای فراوانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، کار کردن با آن کاملا آسان است و سرعت بالایی در استفاده دارد. از مزایای کریتلی این است که صدها قالب آماده دارد که همگی به دست متخصصان و کارکشته های طراحی آماده شده‌اند.

برای شروع یک پروژه‌ی طراحی جدید کافی است یکی از همین قالب‌ها را بردارید و به سرعت کارتان را شروع کنید. از مزایای دیگر کریتلی می‌توان به اشیای هوشمند، امکان انتشار با یک کلیک، امکانات مشارکتی داخلی و امکان دسترسی آنلاین اشاره کرد.

کریتلی مدعی است که ساده‌ترین و قدرتمند ترین ابزار طراحی دیاگرام آنلاین دنیاست.

پلتفرم قابل استفاده:

این نرم افزار علاوه بر اینکه نسخه‌ی تحت وب دارد و به صورت آنلاین از هر دستگاهی قابل دسترسی است، نسخه‌های قابل نصب بر روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک هم دارد.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است. نسخه‌ی رایگان آن وجود دارد ولی محدودیت‌هایی دارد که برای رفع آنها باید با پرداخت هزینه، نسخه‌ی کامل را خریداری کنید.

PowerMockup

پاور ماکاپ ابزار راحت و کاربردی دیگری برای طراحی نمونه‌های اولیه یا همان پروتوتایپ‌ها است. به صورت افزونه‌ای روی پاورپوینت نصب می‌شود و امکانات جدید و متنوعی به این نرم افزار مایکروسافت اضافه می‌کند. توسعه دهندگان آن لحظه به لحظه در حال گسترش آن هستند و انتظار می‌رود به زودی امکانات بیشتری هم به آن بیفزایند.

پاور ماکاپ از روش ساده‌ی کشیدن و رها کردن استفاده می‌کند که فرآیند کار کردن با آن را بسیار ساده کرده است. ضمنا چون در نرم افزار محبوب و شناخته‌ی شده‌ی پاورپوینت کار می‌کنید، می‌توانید برای بهبود کار و تعاملی تر شدن پروژه‌تان از ترنزیشن‌ها و انیمیشن‌های این نرم افزار هم استفاده کنید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار به صورت آفلاین استفاده می‌شود.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Figma

اگر بگوییم فیگما جزو ساده ترین ابزارهای طراحی اینترفیس است بی راه نگفته‌ایم. جدای از سادگی و روش کار روان و کاربردی، فیگما به شما اجازه می‌دهد که با هم تیمی‌هایتان در تعامل باشید و به صورت ریل تایم از آنها بازخورد بگیرید. این ویژگی در پروژه‌های شلوغ‌تر که در آن چند نفر همزمان در کنار هم مشغول یک وظیفه می‌شوند کاربرد فراوانی دارد.

فیگما به صورت تحت وب و از طریق مرورگر در دسترس است، با اینحال می‌توانید نسخه‌ی نصبی آفلاین آن را هم برای ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید. بسته به نیازتان می‌توانید از یکی از دو نسخه‌ی رایگان و حرفه‌ای آن استفاده کنید.

اینطور که به نظر می‌رسد فیگما همین حالا هم توانسته به خوبی محبوب بشود و در خیلی از کمپانی‌های بزرگ و مشهور مثل اوبر، اسلک و برین‌تری، جایگزین نرم‌ افزارهای قدیمی تر و شناخته شده تر مثل اکسچ، این‌ویژن و زپلین بشود.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار علاوه بر قابل استفاده بودن به صورت تحت وب و آنلاین، روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس هم قابل نصب است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید، با این حال، بسته به نیازتان شاید بتوانید از نسخه‌ی رایگان محدود آن هم استفاده کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Zeplin

زپلین بیشتر از اینکه خودش یک نرم افزار باشد یک پلاگین یا شاید اپلیکیشن آنلاین است. این ابزار تحت وب به منظور تسهیل کار طراحان UI و UX به وجود آمده. با کمک زپلین می‌توانید زمان ایجاد طرح‌ها را کاهش بدهید و بررسی‌های توسعه دهنده‌ها را هم کمتر کنید. ضمنا به اجرای کامل طرحها هم کمک می‌کند.

هوش مصنوعی و الگوریتم‌های زپلین به آن اجازه می‌دهند تنها با یک کلیک و به ساده ترین روش ممکن، طرح شما را بررسی کند و مشخصاتش را در یک لیست تقدیمتان کند. تنها کاری که شما باید انجام بدهید، آپلود کردن طرحتان روی آن و انتظار است. اگر از کاربران اسکچ، ادوبی اکس دی و فیگما باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید زپلین با تمام این نرم افزارها به خوبی سازگار است.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار علاوه بر حالت تحت وب آنلاین، قابل نصب بر روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک هم هست.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Visual Inspector

این ابزار در واقع یک اشکال‌یاب یا دیباگر قدرتمند است که می‌تواند خیلی ساده و در عرض چند لحظه، رابط کاربری تان را بررسی کند و مشکلاتش را به شما نشان دهد. در استفاده از ویژوال اینسپکتور هم نیازی به کد نویسی پیدا نخواهید کرد. از مزایای این ابزار این است که می‌توان از آن روی تمامی سایت‌ها اعم از Html و ورد پرس استفاده کرد.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار به صورت آنلاین قابل استفاده است.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

Fluid UI

کاربری اصلی این نرم افزار ساخت پروتوتایپ (نمونه‌ی اولیه) اپ‌های موبایلی، مدل سازی و ساخت Wireframe است. کتابخانه‌ی بسیار بزرگ کامپوننت های این ابزار برای استفاده در اپلیکیشن‌ های مختلف در دسترس است. ضمنا با استفاده از بخش تعامل آنلاین، می‌توانید با دیگر اعضای تیمتان چت کنید و در مورد پروژه رفت و برگشت اطلاعاتی داشته باشید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار به صورت آنلاین قابل استفاده است.

نوع لایسنس:

نسخه‌ی رایگان این ابزار با امکانات محدود در دسترس قرار داد. ولی برای استفاده از تمام پتانسیل آن باید هزینه پرداخت کنید.

مفیدترین ابزارهای طراحی UX

JustinMind

به ادعای توسعه دهندگان جاست این مایند، بهترین راه حل ساخت نمونه‌ی اولیه‌ی هر نوع اپ موبایلی یا وبسایت است. تعریف وبسایت و اپهای تحت وب، آی او اس یا اندروید به سادگی کشیدن و رها کردن در این ابزار امکان پذیر می‌شود.

هیچ نیازی هم به کدنویسی وجود ندارد. این ابزار در سال 2008 رو نمایی شد و از آن زمان با کتابخانه‌ی مفید و کاربردی ویجت‌هایش به کمک طراحان ux و ui آمده است. به کمک کتابخانه‌ی این ابزار می‌توانید محتوای آفلاین و آنلاین و فایلهای Html و داده‌های دیگری که نیاز دارید را در پروژه تان استفاده کنید.

پلتفرم قابل استفاده:

این ابزار مفید را می‌توانید روی سیستم عامل‌های ویندوز و مک نصب کنید.

نوع لایسنس:

لایسنس این نرم‌ افزار تجاری است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

 

منبع


image 
imageimageimage