تصویرسازی‌های کتاب ماه خرداد / نگین حسین زاده

مجموعه پیش رو پروژه تصویرسازی کتاب ماه خرداد نوشته ناصر کشاورز می‌باشد که شامل ۱۵ داستان کوتاه و طنز است. نگین حسین زاده تصویرگر این مجموعه می‌گوید همیشه تصاویری که بیشتر ار متن، حرفی برای گفتن دارند نظرش را جلب می‌کند و در عین حال انتخاب فضا و زاویه مناسب از دغدغه‌‌هایش است. نگین در مورد اینکه چه چیزهایی الهام بخش او هستد نیر می‌گوید: «تمام چيزهايي كه در زندگي روزمره، اطراف ما هستند و مي‌بينيم به من الهام می‌دهند. جزييات هميشه براي من جالب هستند و در اغلب كارهایم وجود دارند، مثل وسايلي كه براي همه شناخته شده هستند و نوعی نوستالژي با مخاطب برقرار می‌کنند.
مایلم به این نکته هم اشاره کنم كه نقاشی‌های پسرم سورنا كه ٥ سالش است نیز يكي از منابع الهام من است و همه تصویرسازی‌هایم را اول به او نشان مي‌دهم.»
نگین حسین زاده متولد 23 فروردین 1365، کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. نگین عضو انجمن تصویرگران کتاب کودک و از اعضای گروه دیوار سفید نیز می باشد. کتاب ماه خرداد توسط انتشارات هوپا در دست تهیه است و به زودی منتشر می‌شود.

یک خروس بود که روی ماه زندگی میکرد  کرم قطاری1  کرم قطاری1 قاب لام دالام  قاب لام دالام غول تاج به سر2  غول تاج به سر2 غول تاج به سر1  عینک  عینک جوجه نوک نوکی  بچه نهنگ آبپاش  نمکدان2  نمکدان2
کرم قطاری2  کرم قطاری2 گربه و پیتزای گنجشک  مداد  نمکدان1  نمکدان1 لگن  درختی که توتش درد میکرد


image 
imageimageimage