جایی که موفقیت‌ها ستوده شده و شکست‌ها کنار گذاشته می‌شوند / Ben Tallon

بن تالن (Ben Tallon)، در طول شش سالی که به عنوان تصویرگر مستقل و سپس کارگردان هنری مشغول به کار بود، یک یا دو چیز یاد گرفت. او به این نکته‌ها در نخستین کتابش به نام مدادهای شمعی که به تازگی به طور رسمی معرفی شده اشاره کرده است. داستانی بسیار حرفه ای از موفقیت که فراز و نشیب‌های زیادی دارد.
وی در کتاب خود اشاره کرده است که :«صداقتی بی رحم در فراز و نشیب‌های مشاغل مستقل وجود دارد که در بیشتر داستانهایی که درمورد زندگی افراد خلاق است، به آن اشاره‌ای نمی شود؛ جایی که موفقیت‌ها ستوده شده و شکست ها کنار گذاشته می‌شوند.»
در عوض، بن می‌خواهد در این کتاب به افرادی که در ابتدای حرفه‌ی خود قرار دارند نشان دهد که چگونه می توانند بر مشکلات غلبه کنند و با مثالی از زندگی خود، یادآور شود که چطور عشق واقعی به کاری که انجام می‌دهید، می تواند به شما کمک کند تا روزهای بد و سخت زندگی را پشت سرگذاشته و روزهای خوب و پر امید را بسازید. در ادامه همراه ما باشید تا به تماشای برخی از آثار بن برویم:

tasvisazi (14)

tasvisazi (6)  tasvisazi  tasvisazi (9)  tasvisazi (8)

tasvisazi (7) tasvisazi (5) tasvisazi (4) tasvisazi (31) tasvisazi (30) tasvisazi (3)tasvisazi (29)tasvisazi (26)tasvisazi (25) tasvisazi (24) tasvisazi (23)tasvisazi (22) tasvisazi (2) tasvisazi (19)tasvisazi (18)tasvisazi (17)tasvisazi (13) tasvisazi (12) tasvisazi (11) tasvisazi (10)
tasvisazi (15) tasvisazi (27)منبع


image 
imageimageimage