خيلى مقوايى، خيلى مجازى

خيلى مقوايى، خيلى مجازى!

موضوع اصلى تيزر «خيلى مقوايى، خيلى مجازى» اهميت وجود فضاهاى شخصى در زندگى هر فرد است. توضيحات «پيام قربانى» درباره تيزر تبليغاتى «خيلى مقوايى، خيلى مجازى»:

«متريال كل اين تيزر، كاغذهاى باطله و دورريز است. من به مدت سه ماه اين كار را به صورت انفرادى و بدون امكانات خاصى مانند آتليه عكاسى يا كارگاه هنرى انجام دادم. مراحل ساخت اين پروژه در اتاق شخصى من و نورپردازى هم با چراغ مطالعه انجام شد.متريال كاغذ، به نوعى تداعى خلاقيت بدوى و كودكانه اى است كه همه ما در وجودمان با آن آشنايى داريم»

اين تيزر توسط شركت اينترنتى “Megaholding” كه در زمينه Web hosting و Domain فعاليت مى كند؛ در سال ٩١ و با محوريت موضوع فضاى مجازى به «پيام قربانى» سفارش داده شد.

موضوع اصلى تيزر «خيلى مقوايى، خيلى مجازى» اهميت وجود فضاهاى شخصى در زندگى هر فرد است. همان طور كه اتاق خواب، كتابخانه و… به صورت حقيقى در «سبك زندگى» يا “Life Style” وجود دارد و مورد نياز است، در فضاى مجازى و اينترنت هم لزوم داشتن چنين مقوله اى احساس مى شود. داشتن يك دنياى شخصى با تمامى ابعاد و جزييات در ميان زندگى و گستره ى اجتماعى، ايده ى اصلى اين تيزر بود.

با توجه به نوع استفاده از متريال و تكنيك Stop-Mosion، اين تيزر در ايجاد رابطه اى صميمانه با مخاطب خود موفق عمل مى كند و القاى حس خودمانى «زندگى شخصى» با توجه به استفاده هدفمند از روش مقوايى، ميسر شده است.

پيام قربانى فارغ التحصيل رشته گرافيك است و چند سال است كه به صورت حرفه اى و خودآموخته در زمينه ساخت تيزر، ويدئو آرت، مجسمه سازى و تصويرگرى فعاليت دارد.

خيلى مقوايى، خيلى مجازى
خيلى مقوايى، خيلى مجازى
خيلى مقوايى، خيلى مجازى
Screen Shot 2015-03-05 at 7.50.49 PM
پيام قربانى
پيام قربانى
پيام قربانى
پيام قربانى
پيام قربانى

عوامل:
انيميشن: پيام قربانى
ايده پردازى: پيام قربانى، پريسا ترابى
تهيه كننده: محمد مظلوم پور