جادوگر فوتبال

دريبل‌هاى جادوگر فوتبال در انيميشن مهدى على بيگى 

 

دریبل های جادوگر فوتبال عنوان طراحی کاراکترهای مهدی علی بیگی در پست امروز روزرنگ می باشد که به همراه هم خواهیم دید.

فوتبال و جذابيت هاى آن طرفداران زيادى در سراسر جهان دارد. يكى از مهم ترين دلايل جذابيت فوتبال، بازيكنان محبوب و تكنيكى آن هستند كه با بازى هاى چشمگيرشان، قلب ميليون ها نفر در تمام دنيا را تصاحب مى كنند. فوتبال ايران نيز ستارگان محبوب بسيارى دارد كه با بازى هاى به يادماندنى در خاطر مردم ماندگار شده اند.

«على كريمى» به عنوان يك دريبل زن حرفه اى هواداران فراوانى در فوتبال ايران دارد كه به او لقب «جادوگر» داده اند. او كه سال ها در تيم هاى درجه يك اروپايى توپ زده؛ چندين بار به عنوان بهترين بازيكن آسيا شناخته شده است. مهارت هاى اعجاب انگيز او در زمين و بازى سازى اش، ايده ى شكل گيرى يك انيميشن كوتاه توسط «مهدى على بيگى» بود.

مهدى در اين مورد مى گويد: «فكر مى كنم على كريمى از آن دست كاركترهايى است كه دير به دير ظهور مى كنند؛ از آن بازيكنانى كه هم فيزيك مناسب و منحصر به فردى داشته باشد و هم با هوش فوق العاده، به شدت غير قابل پيش بينى بوده و بيننده را شگفت زده كند. شخصيت طغيانگرش (به عنوان يه ورزشكار) هم از او كاراكتر جذابى ساخته است.

از طرفی مدتى بود كه به يك فرمت كم و بيش انتزاعى براى متحرك سازى فكر مى كردم و در اين انيميشن كوتاه سعى كردم آن را تست كنم. اين انيميشن نياز به استورى برد نداشت چون ايده داستانى را دنبال نمى كرد و ايده ها همزمان وقتى كه روى حركت ها كار مى كردم مرحله به مرحله و پشت سر هم كامل مى شد.

جادوگر فوتبال جادوگر فوتبال جادوگر فوتبالدريبل‌هاى جادوگر فوتبال علی کریمی علی کریمی

ali karimi

aliii  ali-ka  al  
 علی کریمی


image 
imageimageimage