دستمال کاغذی شگفت انگیز میوه‌ای

آژانس تبلیغاتی و بازاریابی لاتونا (Latona Marketing Inc) یک شرکت تبلیغاتی ژاپنی است که در بازاریابی تخصص ویژه‌ای دارد و در سال 2008 توسط “کائوزاکی کاوهارا” تاسیس شده است.
حوزه‌های اصلی تجاری این شرکت عبارتند از: برندینگ، بسته بندی، طراحی محصول، وب سایت‌ها، طراحی نام تجاری (برند)، طراحی لوگو یا نام شرکت، هویت سازمانی، تبلیغات و بازاریابی.  از اولویت‌های اولیه شرکت، مدیریت دقیق بازاریابی است که آنها را قادر می‌سازد تا به درستی مشکلات را مطرح، راه حل‌های درست را استخراج و آنها را در طراحی‌هایشان منعکس کنند. هدف نهایی این آژانس، افزایش فروش و ارتقاء مدیریت شرکت‌هایی است که مشتری آنها هستند. یکی از پروژه‌های اخیر این آژانس در خصوص بسته بندی یک دستمال کاغذی میوه‌ای (بسته بندی دستمال کاغذی با طرح‌های میوه‌ای) می‌باشد.
بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در سراسر ژاپن به مشتریانی که از آن‌ها خرید می‌کنند برای تشکر از خرید آانها، رول دستمال کاغذی هدیه می‌دهند. طرح زیبای دستمال کاغذی میوه‌ای برای شگفت زده کردن مشتریان طراحی شده است، که برای چنین موقعیت‌هایی یک طراحی عالی است. این رول‌ها به شکل 4 میوه: کیوی، توت‌فرنگی، هندوانه و پرتقال طراحی شده‌اند. با روزرنگ همراه باشید تا تصاویری از این پروژه را ببینیم:

fruits-toilet-paper-03-550x412  fruits-toilet-paper-04-550x412  fruits-toilet-paper-05-550x412  fruits-toilet-paper-06-550x412  fruits-toilet-paper-07-550x289  fruits-toilet-paper-0111


image 
imageimageimage