مسابقه بین‌المللی طراحی جوراب 2014

Sock it to me” که یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید جوراب در دنیا به شمار می‌آید به مناسبت دهمین سال تأسیس خود، اقدام به برگزاری مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی جوراب نموده است.
در فراخوان این مسابقه ضمن دعوت از طراحان و دیزاینرهای سراسر جهان، اعلام شده است:« اگر می خواهید جوراب رؤیاهایتان به واقعیت مبدل شود فرصت پیش آمده در این مسابقه را از دست ندهید و هرچه زودتر ثبت نام کنید.»
برنده اصلی این مسابقه علاوه بر دریافت جایزه‌ی نقدی 5000 دلاری، این شانس را خواهد داشت که طرحش در خط تولید شرکت قرار بگیرد و همچنین 15 جفت از جوراب های بسیار جذاب خط فعلی را به عنوان هدیه دریافت دارد.

شرایط ثبت نام و ارسال طرح
1. ثبت نام آنلاین: برای ثبت نام آنلاین، ابتدا وارد سایت www.sockittome.com/contest شوید و بعد از دانلود قالب جوراب ، اقدام به طراحی جوراب بر روی الگوی داده شده بنمایید. سپس الگوی خود را در این قسمت آپلود کنید.فراموش نکنید که مشخصات خود را از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل، سن قانونی، کشور و شهر محل سکونت، کد پستی و عنوان طرح خود را قبل از ارسال طرح حتماً وارد نمایید.
2.ارسال از طریق ایمیل: شما می توانید طرح های انتخابی خود را به همراه نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود به آدرس [email protected]  ارسال کنید.
3.طرح ارسال شده باید توسط خود هنرمند ایجاد شده باشد و قبلاً در جای دیگری استفاده نشده باشد و یا کپی از کارهای دیگران نباشد.
4.نوشته های ناقص و ناخوانا از درجه اعتبار ساقط خواهد شد و در فرایند داوری شرکت نخواهند کرد.
5.طرح برگزیده بدون اجازه طراح، وارد خط تولید نخواهد شد و حق تغییر طرح برای طراح محفوظ خواهد بود.
6.شرکت در این مسابقه برای همه سنین آزاد است اما برای کودکان زیر سال 13 سال باید پدر، مادر یا سرپرست قانونی کودک برایش ثبت نام کند.

معیارهای داوری و قضاوت
1.سادگی طرح (طرح هایی که بیش از حد پیچیده باشند یا به خوبی اجرا نشده باشند برای جوراب مناسب نمی باشند.)
2.استفاده از رنگهای تخت و جامد، بدون سایه، ترکیب یا طیف.
3.حد اکثر از 6 رنگ استفاده شده باشد.
4.از الگوی داده شده استفاده شده باشد.
5.از تصاویر، تم‌ها، الگوها و طرح هایی استفاده شده باشد که متفاوت با خط تولید فعلی شرکت باشد.
6.اورجینال بودن و اصیل بودن طرح مهم است.

 زمان بندی مسابقه
1.آخرین مهلت ارسال طرح: 21 سپتامبر 2014- 4 مهر 93
2. اعلام نتایج نهایی: 13 اکتبر 2014- 21 مهر 93

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین و شرایط این مسابقه لطفاً اینجا را کلیک کنید.