فراخوان جشنواره طراحی پوستر بندر کپنهاگ 2015

جشنواره بندر کپنهاگThe Copenhagen Harbour Festival (کولتوهاون Kulturhavn) میزبان رقابت طراحی پوستر برای هویت بصری خود در سال 2015 می‌باشد و طراحان سراسر دنیا را به ارسال آثارشان دعوت می‌کند. کولتورهاون جشنواره بندری سالانه  تابستانی است که در طول چهارده سال گذشته تبدیل به بزرگترین جشنواره فرهنگی در بندر کپنهاگ کشور دانمارک شده که بیش از 100000 بازدیدکننده دارد.

شرایط مسابقه:
-موضوع: بندر کپنهاگ (جشنواره تابستانه)
– پوسترهای ارسالی باید تاثیرگذار و همچنین قابل انعطاف باشند زیرا آنها به منظور به کارگیری برای بخش بازاریابی کالاهای جشنواره ی سال 2015 مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در پوسترها موارد زیر حتماً باید رعایت شود:
– استفاده از عنوان جشنواره در پوستر به زبان دانمارکی: KULTURHAVN
– استفاده از تاریخ برگزاری جشنواره در پوستر: August 2015 و تاریخ دقیق به زمان دانمارکی: 7.-9. August 2015
– ایجاد کمی فضای خالی در پایین پوستر برای قراردادن لوگوهای اسپانسرها
– فایل ارسالی باید در فرمت pdf و در عرض 118.5 cmو طول 175 cm باشد. همچنین همراه فایل ارسالی، توضیحی در مورد ایده ی پوستر حداکثر در یک صفحه A4. در ایمیل ارسالی پوستر حتما باید نام، آدرس ایمیل و تلفن شرکت کننده ذکر شود.
– شرکت در رقابت پوستری جشنواره ی بندری کپنهاگ 2015 برای تمام هنرمندان در سرتاسر جهان آزاد است و همچنین کاملا رایگان است.
– به طراح پوستر برگزیده مبلغ 15000 DDK برابر با تقریباً 2000 یورو تعلق می گیرد و به طور ویژه به عنوان طرحی دائمی در مورد نمایش موارد بازاریابی کولتورهاون 2015 مورد استفاده قرار می‌گیرد.
– نتایج مسابقه به صورت رسمی در ژوئن 2015 اعلام می شود اگرچه زودتر به برنده در تاریخ اول آوریل 2015 اعلام می شود. بعد از آن٬ همه آثار راسالی به صورت الکترونیکی در مرکز فرهنگی کالتورهوست آیلندز بریگز Kulturhuset Islands Brygge بین روزهای 7 تا 9 آگوست و در وب سایت kulturhavn.dk به نمایش گذاشته می شوند.
– طرح‌ها باید به ایمیل [email protected] (تا قبل از 18 مارس 2015 تا ساعت 12 ظهر به وقت دانمارک) ارسال شود و هر نفر می تواند فقط یک پوستر را ارسال کند.

 

پوستر کپنهاک ۲۰۱۴پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۱۴

پوستر کپنهاک ۲۰۱۳پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۱۳

پوستر ۲۰۱۲پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۱۲

۲۰۱۱پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۱۱

۲۰۱۰

پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۱۰
پوستر ۲۰۰۹پوستر جشنواره کپنهاک/۲۰۰۹


image 
imageimageimage