فینالیست‌های بخش پوستر جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین اسپانیا 2015

جشنواره فیلم سن‌سباستین (به اسپانیایی: Festival Internacional de Cine de San Sebastián) یک جشنواره فیلم بین‌المللی است که هرساله در شهر سن سباستین کشور اسپانیا برگزار می‌شود. این جشنواره بین‌المللی فعالیت خود را از سال ۱۹۵۳ آغاز کرده است و هر ساله ۲۰۰ تا ۲۵۰ فیلم از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره به نمایش در می‌آیند. در بخش پوستر این فستیوال، امسال برای دومین سال بصورت رقابتی ، در 6 بخش با استقبال زیاد طراحان سراسر دنیا و با حضور 1726 پوستر در بازه ی دریافت آثار، به کار خود پایان داد.
از هر شش بخش 10 اثر به انتخاب آرای مردمی و10 اثر به انتخاب برگزار کنندگان فستیوال به بخش فینال راه یافتند که از ایران محمد افشار نیز با دو پوستر توانست  به جمع فینالیست‌های بخش پوستر شصت و سومین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین اسپانیا 2015 راه پیدا کند.
برگزیدگان نهایی در هر بخش در تاریخ 8 می 2015 بصورت رسمی اعلام و آثار برگزیده در 6 بخش، به عنوان پوستر و اقلام تبلیغاتی جشنواره مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
همچنین جوایز این رویداد در بخش اصلی 3000 دلار و در پنج بخش دیگر هر کدام 1000 دلار می باشد. امسال در بخش هایی به انتخاب هیئت داوران، تقدیر ویژه نیز در نظر گرفته شده است. در ادامه مطلب شما را به دیدن بخشی از آثار راه یافته به فینال این رویداد دعوت می‌کنیم.
برای مشاهده لیست کامل فینالیست‌های راه یافته به این جشنواره اینجا را کلیک کنید.

پوستر (5)

پوستر محمد افشار از ایران

پوستر پوستر (8)  پوستر (7)  پوستر (6)
پوستر (4)  پوستر (3)  پوستر (2)  پوستر (1)  پوستر پوستر (17)  پوستر (16)  پوستر (15)  پوستر (14)  پوستر (13)  پوستر (12)  پوستر (11)  پوستر (10)


image 
imageimageimage
  1. … باید اشاره کرد بهتر بود به جای ” فینالیست های بخش پوستر ” از عبارت “فینالیست های فراخوان طراحی پوستر جشنواره سن سباستین ” استفاده می کرد چرا که بخش پوستر مربوط هست به پوسترهای طراحی شده برای آثار سینمائی شرکت داده شده و نه پوسترهای مربوط به فراخوان طراحی پوستر جشنواره سن سباستین !

  2. با عرض تبریک ولی نمیدونم اینکه ما کاری که برا یه تئاتر کارکردیم از مجدد برای پوستر یه جشنواره فیلم خارجی طراحی کنیم کار درستی هست یا نه ؟ آیا اگه فراخوان دهنده متوجه اینکار بشه باز حاضر میشه همین کار رو به عنوان مهمترین پارامتر اطلاعرسانیش که پوستره انتخاب کنه یا نه؟؟هرچند که کار ایشون بعید به نظر میرسه انتخاب نهایی باشه ولی آیا درسته؟؟یکی از مشخصترین قوانین شرکت تو این قبلی فراخوان ها هم معمولاً این هست که کار قبلاً جایی منتشر نشده باشه و کاملاً اختصاصی و جدید باشه! …

  3. این آثار انتخاب شده برای فراخوان طراحی پوستر خود جشنواره برای اطلاعرسانی هستند و نه بخش پوستر که ظاهراً در خبر ارسالی از طرف طراح فینالیست ویرایش مفهومی شده و بهتره عین مفهوم و واقعیت در اطلاعرسانی حفظ بشه چون بخش پوستر اختصاص به پوسترهای طراحی شده جهت آثار سینمائی شرکت داده شده در این فستیوال فیلم هست نه فینالیست های فراخوان پوستر!!

  4. با توجه به اینکه تو خبرا خوندم آقای محمد افشار تنها فینالیست ایرانی تو این جشنواره هستند،ولی به جز این عزیز، عباس میرقیصری از ایران هم در لیست فینالیستهای این رویداد حضور دارن…بنده هم به نوبه ی خودم به جفتشون تبریک میگم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *