قدم زدن در خانه ایده/ EIDEA

مت دلبریج (Matt Delbridge) طراح و مدیر هنری اهل نیویورک است که در بروکلین زندگی می‌کند. وی تا بحال آثار چاپی، وب و انیمیشن‌های کوتاه و تبلیغاتی متعددی را برای مشتریان بزرگ و کوچکی انجام داده است. در یکی از آخرین پروژه‌هایش، از او برای همکاری با خانه ایدیا یا همان ایده EIDEA که یک مجتمع برای هنرمندان و فضای عرضه و نمایش آثار هنری است دعوت شد. تأسیس این مکان، حاصل یک تحقیق و پژوهش عمیق در بیش از سی سال کار هنری ملیسا.پی ولف (Melissa P)  و پاول لامار (Paul Lamarre) طراح و نقاش آمریکایی که تحت عنوان EIDEA فعالیت می کنند می باشد که آثارشان تحت تأثیر یک سری ارزش‌های خداشناختی، سیاسی و رسمی، به همراه تجربیات شخصی، انجام شده و موجب شکل‌گیری راه و روشی شد که بدان طریق به جهان و آثار خود بنگرند.
بدین منظور مت دلبریج برای این پروژه یک سری آثار کاربردی از قبیل اوراق اداری، کتاب، نئون، پوستر، بیانیه، پرچم، لباس و هدایای تبلیغاتی طراحی و ارائه کرد. آثاری که آزاد و به دور از هرگونه تکلف طراحی شده و با رشد و توسعه می‌‎تواند گسترش و تکامل پیدا کند.
او برای عرضه منتخبی از آثار ارائه شده در این پروژه به یک نمایشگاه موسوم به قطعات متحرک در غار plato (به معنی افلاطون) دعوت شد که تصاویر آن را با هم می بینیم:

Web
graphic-roozranggraphic-roozrang (5)graphic-roozrang (1)
graphic-roozrang (108) Web
graphic-roozrang (7)graphic-roozrang (15) graphic-roozrang (11) graphic-roozrang (6) graphic-roozrang (17) graphic-roozrang (2) graphic-roozrang (12) graphic-roozrang (4)
graphic-roozrang (8)graphic-roozrang (9) graphic-roozrang (16) graphic-roozrangمنبع


image 
imageimageimage