مسابقه‌ی طراحی پوستر فستیوال فرینج 2015 استرالیا

فستیوال سالانه هنرهای آزاد، آدلاید فرینج، از هنرمندان و گرافیست‌های سراسر دنیا  برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است.

موضوع مسابقه پوستر این‌دوره: تجربه چیزی جدید

برگزارکنندگان، به‌دنبال طراحی پوسترهای ابتکاری، سورئال، غیرمنطقی، نامعقول و غیر ممکن هستند و از طراحان می‌خواهند یک چیز جدید و متفاوتی را تجربه کنند.

آدلايد، چهارمين شهر بزرگ استراليا و مرکز استرالياي جنوبي است كه به‌عنوان مرکز برپايي جشنواره‌ها و رويدادهاي بزرگ فرهنگي، هنري شناخته شده است. فستیوال فرينج يکي از بزرگ‌ترين جشنواره‌هاي هنري استرالياست که شامل بخش‌هايي چون گرافیک، تئاتر، نمايش عروسکي ، کمدي، موسيقي، فيلم، نمايشگاه‌هاي مختلف هنرهاي بصري و تجسمي و … مي‌شود. جشنواره فرینج،بزرگ‌ترین جشنواره‌ی هنری در استرالیا و نیمکره جنوبی و دومین فستیوال فرینج در دنیا، پس از جشنواره‌ی فرینج ادینبورگ در اسکاتلند است.
برای شرکت در این مسابقه، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی گردد.

برنده‌ی مسابقه، جایزه‌ای نقدی به مبلغ 2000 دلار دریافت می‌کند و علاوه بر این، به وی این امکان داده خواهد شد که نمایشگاهی از آثارش را در این فستیوال برپا کند.

برنده‌ی مسابقه این شانس را خواهد داشت که پوسترش در معرض دید مخاطبان فستیوال که در حدود 2 میلیون نفر  می باشند قرار گیرد.

آخرین مهلت ارسال آثار: جمعه 5 سپتامبر 2014 – 14 شهریور 1393

مسابقه‌ی طراحی پوستر فستیوال فرینج ۲۰۱۵ استرالیا

برخی از جزئیات مسابقه:
1. پوسترها باید به گونه ای طراحی شوند که قابلیت نمایش به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی را داشته باشند

2. پوستر ها باید قابلیت ارائه در تعداد انبوه و در مقیاس های بزرگ (مانند نمایش خیابانی و…) یا مقیاس های کوچک ( مانند تمبر پستی،لوگو ، لوازم التحریر و…) داشته باشند.

3. در فرم ثبت نام باید اطلاعات تماس خود را بطور کامل وارد کنید: نام، نام موسسه یا شرکت طراحی (در صورت وجود)، آدرس پستی، تلفن و ایمیل.

4. توجه داشته باشید که اطلاعات ناقص ممکن است موجب رد صلاحیت شما گردد.

5. طرح برگزیده باید به گونه ای انعطاف پذیر باشد که بتوان بطور کامل یا بخشی از آن را در کاربردهای مختلف استفاده کرد( به عنوان مثال : T-شرت، وب سایت جشنواره و در طیف وسیعی از اقلام تبلیغاتی ورسانه‌های چاپی). در ضمن فایل ارسالی باید در فرمت PDF و یا JPG باشد و حداکثرحجم فایل، 5MB باشد.

6. برندگان باید نسخه فتوشاپی( لایه باز) یا ایندیزانی اثر خود را حفظ و برای جشنواره ارسال کنند.  پوسترها باید با رزولوشن حداقل 300DPI در اندازه A1 و به صورت vector/EPS باشند که مقیاسشان قابل تغییر باشد.

7. طرح شما می‌تواند در هر قالب رسانه‌ای یا هر شکل هنری مانند دیجیتال، تصویرسازی، نقاشی، مجسمه یا عکاسی باشد اما طرح ورودی نهایی باید دو بعدی باشد.

8. جهت آپلود کردن فایل و مشاهده‌ی فرم ثبت نام، اینجا را کلیک کنید.

9. جهت دانلود فرم PDF  قوانین و ضوابط شرکت در مسابقه، اینجا را کلیک کنید.

10. اگر در آپلود کردن فایلتان دچار مشکل می باشید می‌توانید فرم ثبت نام را از اینجا دانلود و بعد از تکمیل آن، طرح خود را به این آدرس: [email protected] ایمیل کنید. عنوان پیامتان باید این باشد: Adelaide Fringe 2015 Poster Design Submission .

11. اگر بازهم در ثبت نام طرح، مشکل یا سؤالی دارید می‌توانید از طریق ایمیل مرکز پشتیبانی: [email protected] سؤالاتتان را مطرح کنید.

12. به برنده‌ی مسابقه از طریق تلفن یا ایمیل در 26 سپتامبر 2014 (4 مهرماه 1393) اطلاع داده خواهد شد.

جهت مشاهده‌ی پوسترهای دوره‌های گذشته این فستیوال، اینجا را کلیک کنید.

منبع