مسابقه و جایزه بین‌المللی دیزاین A

جایزه دیزاین A، بزرگترین رقابت جهانی دیزاین است که به بهترین طرح ها، مفاهیم دیزاین، تولیدات و خدمات در این حوزه  اعطا می‌شود. مسابقه دیزاین A سالانه برگزار می‌گردد و شرکت کنندگان از سراسر دنیا می توانند در آن شرکت کنند. در این رقابت، هم طرح‌های نهایی و هم طراحی‌هایی که در مرحله ایده هستند می‌توانند ارایه شوند. هدف اولیه مسابقه، پشتیبانی از فرهنگ جهانی دیزاین و ایجاد فرصت تبلیغات برای برندگان و نیز ایجاد مشوق هایی برای داوطلبان است تا بتوانند ایده هایی برای طرح های عالی و برتر جهت آینده بهتر ارایه دهند.

جایزه دیزاین A تنها یک جایزه نیست بلکه وجود آن بر پیشانی هر طرحی نشانگر کیفیت و کامل بودن طرح است. این جایزه در جهان شناخته شده است و توجه شرکت‌ها، حرفه‌ای‌ها و گروه‌های علاقه‌مند به دیزاین را جلب می‌کند. برنده شدن جایزه A گواهی عالی بودن طراحان است و اثبات کیفیت آثار آن‌ها برای شرکت‌ها است. داشتن جایزه A نگاه‌های مخاطبان دیزاین را از سراسر جهان جذب می‌کند و برندگان قادر خواهند بود پروفایل‌های شغلی و فروش بهتری را بیابند. (گرچه زمان شرکت در این رویداد، کوتاه است و دیر اطلاع رسانی می‌شود؛ اما به جهت اهمیت آن و این که ما در آینده از این زاویه به مقوله دیزاین بیشتر خواهیم پرداخت، این پست را امروز منتشر می‌کنیم.)

جام ویژه:
جام جایزه A طراحی شده است تا به جدیدترین تکنیک‌های تولید با هدف تاکید کردن بر محصولات نوآورانه برندگان توجه شود.

رده‌های جایزه:
مسابقه و جایزه دیزاین A در رده‌های مختلف تشکیل شده است. هر رده مسابقه، دارای شرحی ویژه، داورانی مخصوص و معیارهای ارزیابی مجزا، با هدف اینکه رده‌ها منصفانه ارزیابی شوند، می‌باشند. رده‌های جایزه دیزاین آ می‌توانند در 4 عنوان خلاصه شوند: 1. مسابقات طراحی صنعتی، 2. مسابقات طراحی گرافیکی، 3. جوایز طراحی داخلی و معماری، 4. جوایز مهندسی و هنری.

فهرست انحصاری تمام رده‌های مسابقه دیزاین در اینجا  موجود است .

a-design-award-logo-trophy
روش درخواست:
درخواست شرکت در مسابقه و جایزه دیزاین A بسیار آسان است اما پیش از آن باید گام‌های زیر را دنبال کنید. ابتدا در وبسایت مسابقه ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، به “کنترل پنل” جایی که می‌توانید طرحها و پروژه‌های خود را آپلود و کاندیدا کنید، دسترسی خواهید داشت.

این مراحل را دنبال کنید:
1. ثبت نام کنید.
2. وارد شوید.  
3. طراحی خود را آپلود کنید.  
4. کاندیدا کنید. 

01-A-design-award-by-OMC-Design-Studios-Italy

حق الزحمه کاندیدا شدن:
جهت کاندیدا شدن در مسابقه و جایزه دیزاین A یکبار برای هر یک از طرح‌های وارد شده هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید. حق الزحمه کاندیدا شدن مطابق با تاریخ ارسال تغییر می‌کند؛ در صورت پیوستن سریعتر به این مسابقه هزینه کمتر و دیرتر عضو شدن هزینه بیشتری پرداخت می کنید . دانستن این موضوع مهم است که برخلاف سایر مسابقات، هزینه بیشتری پرداخت نمی‌کنید اگر برنده شوید. بیشتر درباره هزینه ها و پرداخت ها بدانید.

برای شرکت‌ها و حرفه‌ای‌ها: شرکت‌ها می‌توانند پکیج‌های کاندیدا شدن متعدد را سفارش دهند تا بتوانند چندین محصول را با قیمت‌های تخفیفی در مسابقه ارایه دهند.

برای آماتورها و دانش‌آموزان برنامه‌های ویژه‌ای وجود دارد: ارایه رایگان یا با تخفیف طرح ها، از جمله کمک هزینه جایزه یا برنامه سفیر طراحی.

adesign_awards1رقابت عادلانه:

A به خرده فرهنگ‌ها، موسسات یا گروه‌های سیاسی وابسته نیست. هیئت داوران بطور برابر در طی فرایند رای گیری آزاد هستند و طرح‌تان کاملاً منصفانه قضاوت خواهد شد.

مزایای برندگان:
جایزه طراحی A، مزایا و امتیازات ویژه‌ای برای برندگان مسابقه تدارک دیده است که  در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

 •اعضای مطبوعات، روسای صنایع، طراحان و شرکت‌ها همگی با هدف ساخت شبکه ای از فرصت ها برای برندگان دعوت می‌شوند.

به برندگان لوگوی جشنواره اهدا می‌شود که می‌توانند آن را در ارتباطات و کمپین‌هایشان به کار گیرند.

برندگان دعوت می‌‌شوند که درتشریفات و شب جشن و سروری که به افتخار آن‌ها در کنار دریاچه زیبای کومو در ایتالیا برگزار می‌شود حضور یابند.

جایزه طراحی A از طراحان با هدف بستن قراردادهای قانونی با شرکت ها، پشتیبانی می‌کند.

به همه برندگان پکیجی شامل گواهینامه جایزه، صورت حساب‌ها، کتاب راهنما ، جام جایزه ، پوسترها و گواهینامه A3، سالنامه اهدا می‌شود.

به همه برندگان مسابقه، نشان طرح خوب  برای همیشه داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای برندگان اینجا را کلیک کنید تا بیشتر بدانید.

a-awards-award-1

درباره مسابقه و جایزه دیزاین A بیشتر بدانید:
1. هیئت داوران
2. برندگان
3. ضرب العجل
4. ورود
5. قوانین
6. شایستگی ها
7. اطلاعات تماس
8. ثبت نام
9. رده های جوایز
10. انتشارات
11. موسسین
12. جام جایزه
13. کیت برندگان
14. کیت مطبوعات
15. پرسش ها

لطفا توجه کنید که جایزه دیزاین A، قوانین مسابقه، قوانین ورود، ارتباط با شرکت کنندگان و اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد، فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. بنابرین وقتی برای شرکت در مسابقه درخواست می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم که یک مترجم یا همکاری که به انگلیسی آشنایی دارد را به کار گیرید تا بتواند به شما در کاندیدا کردن آثارتان به خوبی کمک کند.

آخرین مهلت کاندیدا شدن: 30 سپتامبر 2014 / 8 مهر 1393
اعلام برندگان نهایی: 15 آوریل 2015 /  فروردین 1394

منبع


image 
imageimageimage