منوی چوبی

اردیبهشت امسال بود که طراحی و ساخت منوی جديد کافه کتاب دورهمی به« سهیل حسینی» سپرده شد پروژه ای که از مراحل اولیه طراحی تا ساختش، حدود بیست روز زمان برد. چوب گردو و افرا متریال های اصلی این منو هستند ضمن اینکه بخش زیادی از مراحل ساخت آن با دست انجام شده. ایده طراحی منو چوبی، در هماهنگی با بنا و دکوراسیون تماما چوبی این کافه اجرا شده است.

سهیل حسینی از اوایل دهه هشتاد کار طراحی گرافیک را آغاز کرده و مدیریت هنری و طراحی نشریاتی از قبیل «کتاب فصل مقام موسیقایی»، «دوماهنامه ی گذر»، «دوماهنامه طره» و سردبیری «کتاب استودیو تهران» را بر عهده داشته است، همچنین طراحی بیش از صد و پنجاه جلد کتاب و آلبوم موسیقی برای ناشرانی همچون راوی، مرواید، نگاه، روزبهان، میلکان، آرادمان و مکتب تهران از دیگر فعالیت های او هستند.

SoheilHosseini9

SoheilHosseini7 SoheilHosseini8 SoheilHosseini5 SoheilHosseini6 SoheilHosseini3 SoheilHosseini4 SoheilHosseini2 SoheilHosseini12 SoheilHosseini SoheilHosseini10 SoheilHosseini11
image 
imageimageimage
  1. در نظر داشتهباشید با نوسانات داخلی شدید داخل کشور، قیمت ها هر روز تغییر می کنند، ای کاش برای قسمت قیمت یک راه انعطاف پذیرتر در نظر می گرفت

      1. یک بار برید پشت میز باریستا و یک فنجان قهوه درست کنید آنوقت متوجه ریزه کاری ها و زحمت تهیه یک فنجان قهوه خوب می شوید .

  2. ایده و اجرای متفاوت و فوق العاده ای داره…یک کار بسیار دلنشین
    مورد دیگه اینکه در سایت روزرنگ زیاد شده جماعتی هستن که به همه چیز گیر میدن و انرژی منفی میبافن…همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینن و علتش اینه که تا حالا کاری رو انجام ندادن و گرنه بهتر درگیر موضوع میشن و نظرات بهتری رو اعلام میکنن.
    این کافه خواسته متفاوت باشه و این مهم کمی خرج داره…در گرافیک حسی در تمام دنیا این چنینه.
    با آرزوی موفقیت برای سهیل حسینی

    1. با اقای هاشمیان موافقم…اینقدر دید منفی لازم نیست…همین دید محدود هست که نمیشه جلو رفت…تا 10 سال اینده رو میخاهید جواب بده…کار موفق و خوبی هستش..

  3. ایده بسیار جالبی بود ولی باوجود اینکه گفته شده بخشی از کارم به صورت دستی انجام شده خب کار بسیار پرزحمتی بوده تهیه این مجموعه وباتوجه به آنچه گفته شدقیمتا در حال نوسانه پس بنابراین این منو حداکثر برای یک سال قابلیت استفاده داره واین یکم ناراحت کننده میشه باوجود این همه زحمتی که برای تهیه این مجموعه شده است.

  4. بسیار شیک و حرفه ایه! موفق باشید…
    .
    برای تغییر قیمت هم می شه صفحات کتاب دو لایه نازک چوبی (کمتر از 3 میل) باشن، و بینشون یه فاصله در حد ضخامت یه کرافت باشه و رو صفحه های چوبی (فقط در قسمتی که قراره قیمت دیده بشه) برش بخوره تا کاغذ گرافتی که بین دو ورقه چوب هست به چشم بیاد.
    اما به زیبایی کاری که گذاشتید نمیشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *