همهی ما اپلیکیشنهای زیادی در گوشی و تبلتهای خود داریم که روزانه بخشی از وقتمان را با آنها سپری میکنیم. در این میان اپلیکیشن اجتماعی Line خلاقیتی جالب به خرج داده است که در ادامه به آن می پردازیم.
نمایشگاه تجربیات برند Line که براساس کانسپتی از دنیای لاین (LINE World) برگزار شده، دنیای مجازی Line را به دنیای واقعی تبديل نموده است. تمامی استیکرهای هنری Line که تبدیل به هویت این کمپانی نیز شده است در مکانی به شکل فیگورهای عروسکی غول پیکر و تصویرسازی شده به همراه اسباببازیها و کارتپستالهای مختلف در معرض نمایش قرار گرفته اند.
آثار بیش از ۵۰ تصویرگر با همکاری Line در این نمایشگاه وجود دارد. وجود اپلیکیشن Line در موبایل و به نوعی روایت آن به اين شکل جالب و جذاب در واقعیت، باعث مى شود مخاطبین به تجربهای تازه و هیجان انگیز ترغیب شوند. نمایشگاه تجربیات برند Line نه تنها سعی در تبدیل عناصری از دنیای مجازی به واقعیت داشته بلکه به زیبایی توانسته هنر و تکنولوژی را با هم پیوند بزند که این خود، نمودی از رشد فرهنگی کشور تایوان نیز میباشد.
تماشای تصاویری از این حرکت هیجان انگیز و فرهنگی مطمئناً لذتبخش خواهد بود.