همکاری AT&T و فیسبوک در کریسمس 2017

سال گذشته بیش از 6.6 میلیون کودک آمریکایی باورکردند که وجود بابا نوئل حقیقت ندارد. از این رو آژانس تبلیغاتی AT&T به این فکر افتاد تا با استفاده درست از یکی از تکنولوژی های فیسبوک، این رویا را برای کودکان حفظ کند. نام این پروژه Santa Live نام داشت که در آن همسر بابا نوئل و تعدادی از موجودات از نژاد ساختگی Elf خود را برای کریسمس آماده می کنند تا بابانوئل نام 200 کودکی که در سال 2016 بچه های خوبی بودند را بخواند. مدیر بازاریابی AT&T والدین را تشویق کرده بود تا از بچه های خود بخواهند داستانی نوشته و برای بابانوئل ارسال کنند تا بچه ها ببینند که بابانوئل آن ها را می خواند. این نمایش با همکاری فیسبوک به صورت زنده از طریق Facebook Live در شب قبل از کریسمس اجرا شد که به طور زنده بچه ها در همان لحظه می توانستند با سانتا به گفتگو بپردازند و نظر های خود را در زیر صفحه این رویداد ثبت کنند و همچنین از تخفیف های ویژه ی  خرید بلیط سینما تا دیگر رویدادهای مرتبط با تعطیلات برخوردار شوند.


image 
imageimageimage