هنرمندی خودآموخته از آرژانتین / Graciela Gonçalves Da Silva

گارسیلا گونکالوس داسیلوا (Graciela Gonçalves Da Silva) هنرمندی آرژانتینی است که دنیای تخیلات او Animalitoland نام دارد. او یک هنرمند خودآموخته و طراح گرافیک از دانشگاه بوینوس آیرس است که 10 سال گذشته را به کسب تجربه در علاقه مندی‌های مختلف خود گذرانده است. او کار خود را با داستان مصور آغاز کرده و سپس با ترکیب سبک‌ها و روش‌های مختلف، به کار در حوزه‌های انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، اسباب بازی‌ها و طراحی گرافیک مشغول شده است. وی پس از گذراندن یک دوره کاری طولانی در استودیوی شخصی‌اش، به خیابان رفت و بصورت رایگان شروع به کشیدن نقاشی دیواری کرد. این کار، انقلابی در زندگی هنری و شخصی او رقم زد و در پی این ماجراجویی هایش سبکی شخصی را برای خود ایجاد کرد که آثارش امروزه در کشورهایی مانند: آرژانتین، اسپانیا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، مجارستان و چین بر روی دیوار رفته‌اند.

از نمونه پروژه های جالب توجه او می توان به نقاشی 100 متری وی در ایستگاه مترو بوینوس آیرس (AR)، شرکت در کنفرانس پیکتوپلاسمای برلین (DE) به عنوان سخنران و نقاشی دیواری متوالی در بزرگراه بوداپست مجارستان اشاره کرد. همراه روزرنگ باشید تا به تماشای آثار او برویم:

animalito-mercado-tasvirsazi

animalito-mercado-tasvirsazi (9) animalito-mercado-tasvirsazi (19) animalito-mercado-tasvirsazi (16) animalito-mercado-tasvirsazi (17) animalito-mercado-tasvirsazi (1) animalito-mercado-tasvirsazi (13) animalito-mercado-tasvirsazi (23) animalito-mercado-tasvirsazi (22) animalito-mercado-tasvirsazi (4)animalito-mercado-tasvirsazi (2) animalito-mercado-tasvirsazi (3) animalito-mercado-tasvirsazi (6) animalito-mercado-tasvirsazi (18) animalito-mercado-tasvirsazi (21) animalito-mercado-tasvirsazi (20) Untitled-۴ Untitled-۳ Untitled-۲ Untitled-1
animalito-mercado-tasvirsazi (8) animalito-mercado-tasvirsazi (15) animalito-mercado-tasvirsazi (14) animalito-mercado-tasvirsazi (11) animalito-mercado-tasvirsazi (12) animalito-mercado-tasvirsazi (10)
image 
imageimageimage