هویت بصری دانشکده هنر MICA

MICA یکی از برترین کالج های  هنر  جهان است. برای این دانشگاه و مرکز حرفه ای  یک هویت  گرافیکی انعطاف پذیرطراحی شده است که به طور خلاقانه ای انعطاف پذیراست و قابلیت اجرا  به ده ها طرح جدید و متنوع  را دارد.

2هویت گرافیکی طراحی شده به جهت قابلیت انعطاف پذیریش  به گونه ای طراحی شده که به خودی خود طیف وسیعی از برنامه های کاربردی ونشانه های متعدد را می توان با آن نمایش داد.مجموعه ای در حال گسترش از آیکون ها که در آن از عناصر خط، نقطه، و فلش ، برای نمایش  تطبیق پذیری و یکدست بودن هویت بصری  استفاده شده است.

طراحی  اعداد  برای این مجموعه .

بیشترین بازدید کننده گان به این مرکز  از طریق پله های بتنی به آن دسترسی دارند_که ظاهر آن برای دانشجویان و کارمندان در نگاه اول چیزی کمتر از ایده آل بوده اما این بخش نیز هماهنگ با هویت بصری خودنمایی می کند.

با استفاده از رنگ های شاد و گرافیک محیطی، راه پله ها از حالت یکنواخت و خسته کننده درآورده شده و به آن روح تازه ای بخشیده شده است.

هر حلقه ای که روی دیوار چسبانده شده شامل مشاوره ای حرفه ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان MICA است برای بازدیدکنندگان.خطوط قرمزکه از طریق دایره های رنگی عبور کرده  بازدید کنندگان  کالج را در طبقه دوم هدایت می کند.

این هویت  فرصت های زیادی برای دانشجوبان طراحی گرافیک مرکزمیدهد که به خلق طرح هایی برای رویدادها و برنامه های خاص مرکز براساس آن بپردازند.  طراحی پوستر: Crystal Dimeler

این نوع طراحی به هویت جدید اجازه  میدهد عمر بیشتری داشته باشد و  قابلیت انطباق پذیری آن  نیازهای مرکز را تامین می کند. مانند  پوستر ترویج کارگاه های آموزشی دانشجویان. طراح  پوستر: Anne Lee

این پوسترها برای یک رویداد در دانشگاه ، با استفاده از آیکون های جدید و موجود، توسط دانشجویان طراحی شده است. طرح های پوستر: Anne Lee14موتیف و عناصر نقطه ، خط ، فلش امکانات کافی برای ایجاد تصاویر سفارشی و infographics فراهم می کند.

15 هویت بصری طراحی شده این قابلیت را دارد که برای ارائه ده ها سخنرانی و پرزنتیشن مختلف که توسط  دانشجویان و کارکنان در هر ترم ساخته می شود نیز استفاده شود.

سربرگ الکترونیکی، جزوه ها و یادداشت های مرکز(اوراق اداری)

18استفاده ازهویت جدید  بهترین راه برای کمک به کارکنان داخلی و طراحان و بازدیدکنندگان است برای ارتباط بهتر با موضوعات، بافضای حرفه ای و آموزشی و تبادل اطلاعات.

منبع:posttypography

 


image 
imageimageimage