پوستر «رویاهای دم صبح» رونمایی شد

پوستر مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی که به عنوان نماینده سینمای مستند ایران در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین حضور دارد، با طراحی علی باقری رونمایی شد.
مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی از جمله فیلم های ایرانی است که به عنوان نماینده سینمای مستند ایران در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در بخش «نسل نو» حضور دارد.  طراحی پوستر این فیلم مستند برگرفته از فضای مستند «رویاهای دم صبح» است.
مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» آخرین بخش از یک سه گانه مستند است که فیلم نخست از این مجموعه «روزهای بی تقویم» نام داشت و فیلم دوم با عنوان «آخرین روزهای زمستان» ساخته شد و «رویاهای دم صبح» هم بخس پایانی از این سه گانه است.
به گفته مهرداد اسکویی، ساخت این فیلم مستند از طرح یک پرسش درباره دلایل رفتن دخترهای نوجوان به کانون اصلاح و تربیت آغاز شد.
یکی از دل‌مشغولی های این فیلمساز بررسی دلایل بزهکاری در بین نوجوانان است و فیلم «رویاهای دم صبح» نیز به در راستای همین دغدغه‌ها و با موضوع زندگی ۷ دختر نوجوان در کانون اصلاح و تربیت شهر زیبای تهران ساخته شد.
پخش بین المللی مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» به عهده شرکت فیلمسازی «DREAM LAB FILMS» به مدیریت نسرین میرشب است.
علاوه بر مستند سینمایی «رویاهای دم صبح»، فیلم داستانی «والدراما» ساخته عباس امینی در بخش «نسل نو» شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین حضور دارد.این مستند در بخش «سینماحقیقت» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هم حضور دارد.

1970107

 

منبع


image 
imageimageimage