پوستر سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

به گزارش سایت رسمی جشنواره فیلم فجر، در بخشی از نشست خبری علیرضا رضاداد دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر، از پوستر این دوره که توسط طاها ذاکری – (هنرمند جوان) طراحی شده، رونمایی شد.
براساس این گزارش، ذاکری در چند دوره اخیر جشنواره نیز مدیریت هنری کاتالوگ جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشته است.
سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از 12 تا 22 بهمن به دبیری علیرضا رضاداد، در بخش‌های سودای سیمرغ، مسابقه فیلم‌های اول، مسابقه مستند، خارج از مسابقه و مسابقه فیلم‌های هنر و تجربه برگزار خواهد شد.

 

33rh-Fajr-International-Film-Festival-Taha-Zaker-Tehranstudio


image 
imageimageimage
  1. میشه گفت این پوستر بهتر از پوستر تئاتر فجر هستش…….با این حال می توانست بهتر از این هم باشد/دست طراحش درد نکند…موفق باشید

  2. با تصویرسازی پوستر و تکنیکش واقعاً حال کردم… همین که طراح از فاز سنتی خارج شده و با یه تکنیک و حال و هوای مدرن تصویر سیمرغ رو ساخته خیلی خوبه اما به نظرم لی آوت کار میتونست خیلی بهتر کار بشه. مخصوصاً لوگوی حامیان جشنواره که انگار همینجوری بدون تفکر و منطق یه گوشه پوستر ریخته شدن. یجورایی انگار طراح بیشتر زمانش رو روی تصویرسازی گذاشته بوده و دیگه موقع لی آوت بستن انرژی‌اش ته کشیده بوده!

    1. الآن تو سایت استدیو تهران پوستر جشنواره رو دیدم و متوجه شدم که چیدمان لوگوی اسپانسرها با پوستری که شما منتشر کرده بودید یه مقدار تفاوت داره! خلاصه اومدم که این مسئله رو گوشزد کنم که دیدم شما هم پوستر رو مجدداً آپلود کردین.
      توی کامنت قبلی‌ام از چیدمان لوگوی اسپانسرها و لی آوت پوستر ایراد گرفته بودم که با دیدن پوستر ادیت شده نظرم برگشت! الآن به نظرم لی‌آوت هم اون اسنجام کافی و چیدمان درست رو داره و در مجموع از پوستر راضی‌ام!

  3. البته مثل پوستر تئاتر خیلی موضوعش پرت نیست ولی متاسفانه این پوستر هم خیلی ضعیفه
    هر چند موضوع این پوستر در نگاه اول شاید پرواز و آژانس هواپیمایی رو هم تداعی کنه
    تایپوگرافی بسیار ناشیانه به صورتی که تاریخ جشنواره اصلا مشخص نیست و محل قرار گیری عنوان اصلی روی پرنده کار رو خراب کرده
    و همچنین دیزاین بسیار نامناسب . آخه لوگوی رایتل (اسپانسر) جاش اونجاست ؟!

    1. آقای حافی چنان در مورد کارهای دیگران نظر می دن که اگه ندونی فکر می کنی از کهنه کارهای مکتب لهستان هستن . خوب ما شما و کارهاتون رو بالاجبار در فضای مجازی دیدیم . کسی انتقاد می کنه که خودش حرفی برای گفتن داشته باشه

  4. جاى بهترى براى لوگوى رايتل نبود؟ مثلن توى چشم سيمرغ! كه قشنگ بچشم مخاطب بياد….امان از اين پوسترهاى دولتى

  5. خطاب من به آقای امیر حافظی عزیز ……
    – ای استاد …..در نظر دادن به شخصيت ديگران احترام بگذاريد.
    – ای استاد …..به همان صورت نظر بدهيد كه دوست داريد درمورد شما نظر داده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *