پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم رونمایی شد

به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ، روز 15 دی ماه همزمان با برپایی سمینار پژوهشی دوروزه جشنواره، با سخنان دبیر جشنواره سعید اسدی آغازشد.او با اشاره به نظم در برگزاری بخش های مختلف جشنواره گفت: جشنواره سی و چهارم فجر فرآیند خودش را با نظم تا کنون پیش برده و بخش مهمی از جشنواره با کارگاه های آموزشی شروع شده است.

سپس پوستر جشنواره با حضور با حضورعلی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی‌، مدیر کل هنرهای نمایشی، ایرج راد‌ ،مدیرعامل خانه تئاتر، محمود عزیزی وحمید مظفری‌ رونمایی شد.

دبیر جشنواره تئاتر فجر با اشاره به اینکه عباس محبوب این پوستر را طراحی کرده، گفت: در این پوستر، روی بنای تئاترشهر به عنوان مرکزی ترین مکان تئاتر و تمرکزی که برای جذب مخاطب دارد، تاکید شده است.

علی مرادخانی در ادامه جلسه، از ویژگی های خاص جشنواره تئاتر فجر امسال گفت:امسال جشنواره تئاتر فجر از ویژگی های ممتازی برخوردار است. فعالیت های جشنواره از خیلی وقت پیش آغاز شده و فعالیت های محیطی و میدانی جشنواره مورد توجه بوده است. این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهایی که باید مبانی فکری و نظری قوی و پیشروداشته باشد، تاکنون عمل کرده است و کارها به صورت علمی و شاخص و شایسته دارد پیش می رود.

پس از سخنان علی مرادخانی، از اپلیکیشن تئاتر هم رونمایی شد که شامل اجراها، اخبار، آلبوم های عکس، آواها، گفت و گو های صوتی ست که امکان خرید بلیت آن لاین و انتخاب صندلی برای دیدن اجراها و همچنین جزئیات اجراها را در خود دارد.

 

تئاتر فجر-پوستر-روزرنگ


image 
imageimageimage
  1. یا خدااااااااااااااااااااااااااا
    نمیدانم چرا ناخواسته
    یاد زمین فوتبال افتادم
    و یاد خیلی چیزهای دیگر که حضور ذهن ندارم
    البته انصافا هم داشته باشیم این پوستر نسبت به سال پیش بهتر است…..
    هرچی باشه دیگه کپی نیست….
    خدا طراحشو عمر با عذت دهد…..

  2. ظاهرا یه چیزی هست به نام پز روشنفکری که میگه در واقع هر آدمی که میخواد تو جمع هنری ابراز عقیده کنه و حرفش توجه بقیه رو جلب کنه باید اثر هنری رو له کنه و با نقد من درآوردیش اون رو به گند بکشه!
    حکایت همین کامنت هاییه که تو صفحات این سایت نوشته میشه!
    من به شخصه همیشه منتظرم تا نمونه پوستری از یه جشنواره تو این سایت قرار بگیره و بیام کامنت های دوستان روشنفکر نمای هنر فهممون (!) رو بخونم و بخندم !
    دوستان عزیز ! این چه رسمیه که پیدا شده تو اهالی هنر؟ یه نگاه بندازید به کامنت هایی که زیر پوستر های فیلم فجر و موسیقی فجر نوشتید. من دفاعی از اون پوسترها ندارم اما انصاف دارم و اون اینه که اگه از کاری خوشم نیاد ؛ حداقل نکات مثبتش رو پیدا میکنم و نه اینکه با یه جمله کل کار رو بفرستم رو هوا!

    پ.ن: انصافا این کامنت بالایی منظورم نبود. آقا/خانم jerald واقعا منصفانه نقد کرده بود

  3. کج سلیقگی در عرصه طراحی پوستر تیاتر ایران حرف امروز و دیروز نیست …
    به امید روزهای بهتر نه برای طراحان گرافیک بلکه برای دوستان تیاتری که نمی دانند چه می خواهند و از که می خواهند…
    پیروز باشید

  4. نسبت به دور پوستر فیلم و شعر فجر کاری است منسجم تر و شکیل تر . بزرگترین ایرادش وابستگی به مکان است تئاتر شهر را باید شناخت تا فهمید غرض پوستری است مرتبط با نمایش . ایده من تمرکز بر روی فرد ، روی انسان است چون تئاتر برخلاف سینما بعدی کاملا انسانی دارد و نقش آدم چه در قالب هنرمند و چه در جامه تماشاگر حسی است زیبا و منحصر به تئاتر . من بودم سعی خودم را برای ترسیم این ارتباط پر رنگ صرف میکردم . اما در مجموع لی اوت اینکار و ایده ی اصلیش بسیار پخته تر و زیبنده تر از دوکار قبلی است . تئاتر شهر چون خورشیدی می ماند که انسانها را جذب خود میکند یک جاذبه و کششی دارد و این زیباست .

  5. من که به عنوان یک دانشجوی گرافیک علاقه مند به تئاتر خیلی راضی هستم از پوستر امسال.
    خداقوت به طراح محترم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *