پوستر فیلم نمرده است!

نمایشگاهی از پوسترهای فیلم دانشجویان رومانیایی با عنوان «پوستر فیلم نمرده است!» در شهر پراگ جمهوری چک از 10 اکتبر تا 10 نوامبر سال جاری (18مهر تا 18 آبان 1393) در سینما Svetozor این شهر به روی علاقمندان گشوده شده است. مرکز چک – بخارست که یک سازمان غیر انتفاعی درشهر بخارست رومانی است با همکاری سایت Terry posters، دانشجویان مدارس هنر رومانی و جمهوری چک را برای خلق پوسترهای فیلم فراخوانده بودند.

هر دو کشور دارای پشتوانه فرهنگی غنی در زمینه هنر طراحی پوستر می‌باشند و بنابراین افراد جوانتر می‌توانند از این سرمایه و پشتوانه‌ی فرهنگی استفاده نموده و برای ادامه‌ی این راه تلاش کنند. مدارس هنری که از کشور رومانی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند عبارتند از: دانشگاه هنر ملی بخارست، دانشگاه غرب تیمیسورا و دانشگاه هنر و دیزاین کلوژ.

گزیده‌ی پوسترهای دانشجویان چک و رومانیایی با همدیگر در پاییز 2013 در شهر بخارست و در بهار 2014 در شهر تیمیسورا و کلوژ این کشور به نمایش گذاشته شده بود.
گفتنی است تمامی پوسترهای حاضر در نمایشگاه پراگ جمهوری چک، توسط دانشجویان رومانیایی خلق شده است. شما را به دیدن مجموعه‌ی کامل این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

afis_4-3-2_POSTUMIA-RUS  POSTUMIA-RUSAlexandra_Tarca1  Alexandra_Tarca1Andra_Mirea1 Andra_Mirea Andrei_Dragomir1  Andrei_DragomirARNAKISDONA1  ARNAKISDONABogdan_Topirceanu1  Bogdan_TopirceanuBudau_Flavius_-_Spalovac_Mrtvol1  Budau_Flavius_-_Spalovac_MrtvolClaudia_Ilea1  Claudia_IleaCosma-Timotei---SOLARIS5c-1  Cosma-Timotei—SOLARIS5cDenisa_Popescu1  enisa_PopescuFilip_Ilu1  Filip_IluOLYMPUS DIGITAL CAMERA  Laura_DegeratuLia_Bira1  Lia_BiraLivia_Krasting1  Livia_KrastingLoredana_Obreja1  Loredana_ObrejaMaria_Balan1  Maria_BalanMaria_Bilius1  Maria_BiliusMuresan-Ancuta---Dead-man  Muresan-Ancuta—Dead-manneacsu_eugen1  neacsu_eugenNicoleta_Iordanescu1  Nicoleta_Iordanescu  popovici_radu1  popovici_raduroberta afi?  Roberta_Berezoschischneider_michael_-_shindler_s_list_2_1  schneider_michael_-_shindler_s_listSorina_Vasilescu1  Sorina_VasilescuStefan_Georgescu1  Stefan_GeorgescuTheodor_Grigora_1

Theodor_Grigora

Film-Poster-is-Not-Dead

 

منبع

 


image 
imageimageimage