چاپ عكس فورى با آيفون و آیپد!

در يك جلسه ايده پردازى، ناگهان توجه “Pierpaolo lazzarini”طراح و “scapigliati giampaolo”آهنگ ساز، به دستگاه فکس قدیمی‌ای که بالای میز استودیو آن‌ها قرار گرفته بود جلب شد. در آن لحظه، آن‌ها متوجه چیزی شدند: “هنوز هر كس جعبه‌اى از يادگارى‌ها و خاطراتی كه حاوی نامه‌ها، کارت پستال‌ها و عكس‌هاى قديمى است با خود دارد. چیزهایی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، گذشته و دوستان. چیزهایی که عاشق جمع آوریشان هستیم، چیزهایی برای به یاد آوردن و فراموش نکردن!”
در عصر حاضر تك تك ما عکس های بسیاری داریم؛ عکس‌هایی از غذاهایی که می‌خوریم، کسانی که دوستشان داریم، از كارهايى كه انجام مى‌دهيم و چیزهایی که مى بينيم و جاهايى كه مى‌رويم!
اما در پایان مرور این نمایش باور نکردنی، ما چه چیزی در دست داریم و آن چه بعد از ما باقی خواهد ماند چیست؟
اين پرسش مهمى است! کسانی که هنر عکاسی را اختراع کردند، درباره راه ذخیره نمودن تصاویر امروزه‌ى ما چه فکرى مى‌كنند؟ این دو نفر به این پرسش‌ها با یک محصول به نام ‘printeroid‘ پاسخ دادند!
برای تجلیل از POLAROID (دوربین آنالوگ ظهور عكس فورى) و تکنولوژی فوق العاده‌ى آن كه در زمان خود انقلابى به پا كرد، پروژه  شبیه یک فکس قابل حمل و یا یک پرينتر است که می‌تواند به هر دستگاه اپل متصل شود.
این دستگاه كوچك، به کاربران اجازه خواهد داد تا عكس ها و تصاوير، پیام های طولانی متنی و هر گونه موارد مشابهى را که بخواهند پرينت كنند.
این محصول با نرم افزاری به نام “PMS” (سرویس پیام printeroid) جفت شده است و قادر به ایجاد یک صف 10 متری از کاغذ خواهد بود. کارایی این محصول به همراه مزایای دیگری مانند توانایی چاپ عکس‌های پانوراما، بلیط برای حمل و نقل، کارت‌های تجاری و کاغذهای خود چسب ارتقاء داده شده است.
مادربرد آردوینو مکانیسم‌های در امتداد دو محور مختلف را هدایت و سرعت رول کاغذ را با توجه به درصد چاپ و طول آن، کنترل می‌کند. ابعاد مجاز 7 سانتی متر (2.7 اینچ) است که 0.15 اینچ در ثانیه در 300 نقطه در اینچ (dpi300) روی کاغذ چاپ موجود در رولهای 10 متری چاپ می‌کند.
با اين پرينتر جالب، شما هم مى‌توانيد به ياد دوربين‌هاى آنالوگ پولارويد، بلافاصله بعد از گرفتن عكس، آن را چاپ كنيد و غرق در خاطرات خوش گذشته شويد و براى فرزندان و نوه‌هاى خود عكس و يادگارى‌هاى دوست داشتنى به جا بگذاريد!

Printeroid5S

pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-01  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-02  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-03  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-04  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-05  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-06  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-08  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-09  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-10  pierpaolo-lazzarini-giampaolo-scapigliati-printeroid-iphone-ipad-designboom-11

IPADPrinteroid

منبع


image 
imageimageimage