۱۸ تقویم مدرن سال 2015 را ببینید

سال جدید و شروع سفری دیگر به دور خورشید! اواخر هر سال سخت می‌شود باور کرد که یک سال دیگر گذشت. چه کسی می‌داند زمان به کجا می‌رود؟ اما مطمئناً ثبت روزها، همچنان که می‌گذرند، در یک تقویم زیبا، گذشت آن را سرگرم کننده‌تر می‌کند. هرسال هم‌زمان با شروع سال جدید میلادی بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های جهانی در راستای کمپین‌های تبلیغاتی‌شان با طراحی و انتشار تقویم و سررسیدهای متنوع و زیبا، سال جدید را به مشتریانشان تبریک می‌گویند. با نگاهی به تقویم‌های 2015، تعدادی از نمونه‌های جذاب و مناسب را برای شما گردآوری کردیم که دیدن آن‌ها می‌تواند برای شما الهام بخش باشد. در ادامه مطلب همراه روزرنگ باشید تا از این مجموعه جالب دیدن کنیم.

2015-Cal-CMYK-Color-Swatch-Cal

– تقویم اطلس رنگ CMYK، توسط پیتر ون فریهولد، به همراه 371 نوار رنگ روزانه پرفراژ شده، با درج مقادیر دقیق CMYK. هر روز پس از جدا کردن هر نوار می‌توانید آن را با پیچ موجود به تقویم الحاق کنید و اطلس رنگ شخصی خود را بسازید.

2015-Cal-Risograph-Jp-King

– جی.پی کینگ امسال هم تقویم جدیدی از اشکال هندسی به سبک قرون وسطا و ترکیب عالی رنگهای صورتی، آبی و زرد فلورسنت طراحی کرده است.

2015-Cal-Matt_W_Moore

– خدای گرافیک آرت! مت دبلیو. مور، این بار مهارت خود در گرافیک آرت را تبدیل به یک تقویم رنگارنگ برای سال 2015 کرده است.

2015-Cal-typodarium2015

– «تایپوداریوم»، دوزی روزانه از تایپوگرافی و امکان مرور روزها بهمراه قلم‌هایی از 223 دیزاینر از 31 کشور به شما می‌بخشد.

2015-Cal-Circular-Calendar

تقویم مدور 2015 طرحی زیباست که دایره زرد آن ساعات آفتابی روز در 50 درجه عرض جفرافیایی نیمکره شمالی را در طول سال نشان می‌دهد. حلقه‌های اضافی نشانگر ساعات آفتابی در عرض 40 و 30 درجه نیمکره شمالی است.

2015-Cal-Inkello-Matchbook

– «اینکلو» برای ششمین سال تقویمی جیبی، با چاپ دستی قدیمی لترپرس، در رنگ جلدهای قرمز گوجه‌ای، زرد آجری، آبی فیروزه‌ای و شکلاتی عرضه کرده است.

2015-Cal-Avril-Loreti-Tea-Towel

– «آوریل لورتی» هر سال تقویمی از جنس حوله کاغذی عرضه میکند، هرکدام از قبلی بهتر. با تصاویر هندسی رنگارنگ و عناوین دست‌نوشته.

2015-Cal-Cube-Calendar

– «تقویم مکعب» طراحی شده توسط فیلیپ استرومبرگ، فرمی جدید از تقویم به وجود آورده است. هر روز یک کارت از آن جدا می‌کنید و هر چند روز یک بار نقل قولی درباره زمان ظاهر می‌شود.

2015-Cal-julia-kostreva-prisms-calendar

– تقویم جولی کوستروا در تعداد محدودی چاپ دستی و طلاکوب فرمهای هندسی عرضه شده است.

2015-Cal-Make-Collab-Vertical

– نمایش زمان در مُد خطی با تقویم «همکاری را عمودی کنیم!». یک تقویم دیواری بزرگ با صفحات مخصوص برای هر ماه و 75 عدد برچسب رویداد برای نشان کردن تاریخ‌های مهم.

2015-Cal-Polardarium

– برای آنها که عاشق عکس‌های فوری هستند. تقویم رومیزی «پلاداریوم 2015» هر روز یک تصویر فوری را برای شما ظاهر میکند.

2015-Cal-Crispin-Finn-Year-planner

– شرکت کریسپین فین با همان دو رنگ آبی و قرمز همیشگی‌اش «تقویم برنامه‌ریزی 2015» را با چاپ دو رنگ برجسته سیلک اسکرین عرضه کرده است.

2015-Cal-Dozi-Colors-Calendar

– «دوزی» تقویم دیواری 12 برگی با طرح‌هایی مدرن عرضه کرده که به هر ماه سال طراوت خاصی می‌بخشد.

2015-Cal-stendig-wall-calendar-2015

– تقویم برگزیده Design Milk – با حروف درشت بر اساس سبک ماسیمو ویگنلی (1966)

2015-Cal-Big-Type

– «فقط تایپ 2015» هر ماه نگاهی به فونتهای شاخص و تاریخی می‌اندازد.

2015-Cal-Bubble-calendar

– همه ما از ترکاندن حباب‌های بسته‌بندی لذت می‌بریم. فکرش را بکنید در طول سال هر روز یکی از حباب‌های «تقویم حبابی» را بترکانیم، چقدر می‌تواند سرگرم کننده باشد! اینطور نیست؟!

2015-Cal-StudioHinrichs-365

– «تقویم تایپوگرافی 365» پر است از قلم‌های کلاسیک و احیا شده همراه با نمونه‌های جدید که در طول سال می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. ارائه شده توسط استودیو هنریچز.

2015-Cal-Wandekalendar

– «واندکالندر 2015»، یک تقویم دو روست که یک‌طرف آن افقی است (زرد) و طرف دیگر آن (مشکی) عمودی است. تعداد 100 عدد برچسب برای علامت‌گذاری روزهای مهم و یادآورها بهمراه این تقویم عرضه شده است.

منبع


image 
imageimageimage