مکدونالدز برای جشن تولد دیزنیلند دست به یکی از گستردهترین همکاریهای خود زده است. از دوم دسامبر، این فستفود زنجیرهای مجموعهای کمسابقه از اسباببازی هپیمیل را روانه بازار میکند؛ مجموعهای ۷۰ تایی که به مناسبت هفتادمین سالگرد دیزنیلند طراحی شده است.
این هپیمیل ویژه بهصورت محدود در سراسر آمریکا عرضه میشود و برای نخستینبار در یک کمپین بزرگ، داخل هر جعبه بهجای یک اسباببازی، دو فیگور قرار گرفته است. کل مجموعه شامل ۷۰ شخصیت از دنیای دیزنی، پیکسر، مارول و جنگ ستارگان است که در قالب ۳۵ ترکیب دوگانه به دست مشتریان میرسند.
چیدمان این شخصیتها آمیزهای از نمادهای کلاسیک پارک و قهرمانان محبوب است؛ از میکیماوس و قلعه اسلیپینگ بیوتی گرفته تا شخصیتهایی مانند آریل، بلک پنتر، گروت، آنا، السا و مالفیسنت. در کنار اینها، برخی فیگورها به طور مستقیم به بخشهای خاص پارک اشاره دارند؛ مانند شبح مشهور Hatbox از مجموعه Haunted Mansion. گستردگی این انتخابها، همزمان هم بزرگی سالگرد دیزنیلند را یادآوری میکند و هم تنوع جهان داستانگویی مدرن دیزنی را بازتاب میدهد.

مکدونالدز و دیزنی نخستینبار در اواخر دهه ۱۹۸۰ وارد همکاری شدند و برای سالها هپیمیلهایی ساختند که بخش مهمی از خاطرات کودکی یک نسل را شکل داد. این همکاری در سال ۲۰۰۶ متوقف شد و سپس در ۲۰۱۸ با استانداردهای تغذیهای جدید دوباره آغاز شد. کمپین ۲۰۲۵ نشان میدهد این دو برند بار دیگر اعتماد تازهای برای ترکیب قدرت جهانی مکدونالدز با روایتگری دیزنی پیدا کردهاند.
بیشتر بخوانید: استفاده از سبک استودیو جیبلی برای مکدونالدز حاشیهساز شد
در کنار اسباببازیها، هر هپیمیل یک QR کد هم دارد که لایهای دیجیتال به تجربه اضافه میکند. خانوادهها میتوانند با اسکن آن در ماجراجوییهای تعاملی شبیه مسیرهای مارپیچ، بخشهایی از Disneyland Park و Disney California Adventure را جستوجو کنند و شخصیتها و آیتمهای مجازی جمعآوری کنند. معرفی این مجموعه با برنامه گسترده جشنهای هفتادمین سالگرد دیزنیلند که از اوایل امسال شروع شده، همزمان شده است.
این مجموعه، شامل دهها شخصیت از جهانهای مختلف دیزنی است؛ از کاراکترهای کلاسیک و قهرمانان پیکسار گرفته تا چهرههای محبوب مارول و جنگ ستارگان، که طیفی کامل از تاریخچه و فرهنگ دیزنی را در قالب اسباببازیهای کوچک هپیمیل بازنمایی میکنند.

